יש כמה אירועים משמעותיים בחיינו, הראשון  מביניהם הוא ללא ספק אירוע ברית המילה, אחריו הוא הבר מצווה והאחרון הוא החתונה. נכון שיש בתווך עוד הרבה אירועים שונים אך ללא ספק אלו המהווים ציון דרך הם גם המשעותיים ביותר. האירועים בכל פעם עןברים שדרוג והופכים להיות יותר מעניינים עם יותר אטרקציות ואלמנטים כדוגמת שולחנות משחק, הפרחת בלונים, עיצוב בלונים ועוד אטרקציות רבות ומגוונות. כאשר אתם מתככנים את האירוע ללא ספק אתם בוחנים את המגוון הגדול של האטרקציות המוצעות לכם, אולם יחד עם זאת עיצוב בלונים הפך מזמן להיות הרבה מעבר לאטרקציה או טרנד חולף, כיום הבלונים משמשים כחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של האולם. השילוב של הבלונים בתפאורה הכללית ובנוסף על רחבת הריקודים הופכת את הבלונים למוטיב מרכזי באירוע, לא רק בבר מצווה אל בכל אירוע.

שימושים שונים של עיצוב בלונים

כפי שכבר אמרנו עיצוב בלונים הופך כל אירוע לצבעוני ומיוחד יותר, חשוב שבמהלך האירוע אמן הבלונים יהיה נוכח על מנת לתת מענה לאורחים וחוגגים שירצו גם הם עיצוב בלונים משלהם. יש מגוון אפשרויות לעיצוב האולם בלונים כאשר בפועל חייבת להיות סינרגיה בין האולם, העיצוב הכללי והאורחים. אלו מגוון האפשרויות איתם תוכלו לעשות עיצוב בלונים לבר מצווה:

עיצוב אולם עם בלונים – האולם הינו הדבר המשמעותי שבו מבחינים ברגע שמגיעים לאירוע שלכם, לכן כאשר משלבים עיצוב בלונים באולם האווירה הופכת למיוחדת ושמחה יותר.

מסגרת צילום מבלונים – כולם אוהבים להצטלם און לעשות סלפי, עם מסגרת צילום מבלונים מעוצבת כל תמונה תיראה איכותית וטובה יותר מהאחרות, תוכלו לשלב את מסגרת הצילום מבלונים עם העיצוב הכללי של האולם או לחילופים להשתמש בה כעמדה עצמאית.

כתרים מבלונים – רחבת הריקודים תמיד נראית טוב יותר אם מוסיפים לה בלונים צבעוניים והדרך הטובה ביותר היא כתרים מבלונים, כאשר אמן הבלונים מכין עיצוב בלונים ומחלק ברחבה כתרים ססגוניים ומעוצבים אין אחד שלא ישמח וירקוד.

עיצוב בלונים ברחבה – הרבה מעבר ליצירת כתרים או צמידים מבלונים רחבת הריקודים תמיד תיראה שמחה יותר כאשר יש בה בלונים. כאשר כולם מקבלים יחס אישי בתצורת בלונים מעוצבים או כתרים החגיגה פשוט גדולה ומהנה יותר.

אין תבחרו עיצוב בלונים שמתאים לכם?

יש כל כך הרבה סגנונות עיצוב לאולמות אירועים שהבחירה ביניהם קשה למדי, השאלה היא מה לבחור וכמה לבחור על מנת שהאולם לא יהיה עמוס מדי או לחילופין שלא יחסר לאורחים עיצוב בלונים כזה או אחר. הדרך הטובה לעשות זאת היא על ידי התייעצות עם אמן הבלונים, מתוקף הניסיון והידע שלו הוא יוכל לעזור לכם בתכנון של כלל העיצוב ובבחירת האלמנטים שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד ומוצלח באופן כזה שהאורחים יהנו ואף יזכרו את האירוע כאירוע מיוחד שכזה. טיפ קטן  שיעזור לכם להתמקד במה שצריך, הוא גודל האולם, אם האולם גדול ורחב מומלץ לפזר במספר מקומות עיצובים דומים על ומיותר להשקיע בעיצובים שונים, הסיבה היא שאם האולם גדול לרוב האורחים ממוקדים באזור מסוים ולא מסתובבים בין השולחנות, לעומת זאת אם האולם קטן כנראה שתעדיפו לשלב מספר סגנונות של עיצוב בלונים על מנת להראות את הגיוון.

57 comments on “עיצוב בלונים לבר מצווה”

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם