מכירים את האירועים האלו שיש בהם אין ספור אטרקציות שאתם כבר לא יודעים מי נגד מי? יש שם מגנטי, יונים, עוגות  מתעופפות, בר משקאות, עשן סמיך, בר חטיפים, עמדות מתוקים, שוק פירות ומה לא…כולם כאחד הם אטרקציות שחוזרות על עצמן כמעט תמיד. מאירוע לאירוע אותם מגנטים, אותם משקאות ולא אחת גם אותו אוכל. כיום האטרקציה האמיתית, הטרנד שכבר מזמן אינו רנד הוא ללא ספק עיצוב בלונים. אני לא מתכוון לאותם כלבלבים או חרבות, ובטח לא לבלוני יום הולדת. כוונה היא לעיצוב בלונים שהופך להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב האולם והאירוע. עיצוב בלונים שהשקיעו בו מחשבה ותכנון ולא סתם כמה בלונים על עמוד. האטרקציה הזו ללא ספק אף פעם לא משעממת, תמיד יש משהו חדש, מעניין ומיוחד, ועל מנת שיהיה כזה יש חשיבות למיומנות ולמקצועיות של אומן הבלונים, רק בדרך זו תבטיחו לעצמכם אירוע מיוחד, מעניין שכולם ידברו עליו.

 

מה באמת ניתן לעשות עם בלונים?

אם בעבר בלונים היו מקושרים לאירועים כגון ימי הולדת או מסיבות הרי שכולם יודעים שהיום הבלונים הם הרבה מעבר לגומי מנופח. עולם הבלונים מאוד מגוון ומאפשר אינספור עיצובים הניתנים להתאמה לפי סוג האירוע, לעיתים אלו יהיו אירועים כגון חתונות, בר מצווה בריתות וכדומה ולעיתים אלו יהיו אירועי חברה או ערבי גיבוש. הדולה של אמן בלונים ליצור עיצוב בלונים מותאם לאופי, סגנון וסוג האירוע תבוא לידי ביטוי בהרמוניה שתיווצר בין האולם, האורחים וכל מה שבתווך, נניח עיצוב עמודים או מרכזי שולחנות. ננסה לסקור חלק מאפשרויות העיצוב ולהסביר על כל אחד מהם:

עיצוב עמודים

עמוד מבלונים תמיד נראה מרשים, ניתן לשלב עיצוב בלונים בצורת מספר או ליצור דמויות העמודים לרוב נמצאים בכניסה לאולם או למקום האירוע.

קשתות מבלונים

עיצוב לובי או רחבת כניסה לאולם עם בלונים הופכת את המקום למרשים יותר, בצכות עיצוב קשתות מבלונים לכולם יש הרגשת מיוחדות.ניתן ליצור מגוון סוגים של קשתות החל מקשתות צרות ועד למנהרות מעוצבות המשמשות כמסלול המוביל אל האירוע.

מרכזי שולחן

מתישבים לשולחן? עכשיו הוא יכול להיות מיוחד יותר עם עיצוב מרכזי שולחן מבלונים, אלו יכולים להיות גרטלים, דמויות או אפילו עמודים קטנים, השולחן יראה חגיגי יותר.

קירות מבלונים

להפור קיר לחלק בלתי נפרד מהתפאורה הכללית תמיד יוצר אשליה קסומה, עיצוב בלונים שמכסים ריק שלם נותן מראה מרשים במיוחד

עיצובים לפי נושא (קונספט)

יש לכם אירוע חברה? או משיקים מוצר חדש? עיצוב בלונים לפי נושא תמיד יהיה מעניין ומיוחד יותר מסתם בלונים, לכן התאמת נושא העיצוב לאירוע יגרום למשתתפים להרגיש הרבה יותר מיוחדים ויחודיים.

 

איך תדעו איזה עיצוב מתאים?

כאמור יש מגוון גדול של עיצובים וסגנונות ועל מנת שתבחרו את העיצוב המתאים ביותר מומלץ שתתיעצו עם אמן הבלונים, ללא ספק שיתוף המידע יאפשר לו לבחור את העיצוב שמתאים לכם ביותר. וכך תהליך של עיצוב בלונים יהי מותאם גם לסוג האירוע שלכם וגם לאופי וסגנון האורחים והמשתתפים בו. כדאי לבקש לראות מגוון עיצובים וסגנונות על מנת שתהיו בטוחים כי אכן הבחירה שלכם נכונה ומתאימה.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם