אם אתם מחפשים משהו קצת אחר לאירוע שלכם הרי שמופע בלונים הוא בדיוק זה. בין אם המופע מיועד לילדים או למבוגרים, בין אם זו חגיגת יום הולדת או חתונה, מופע בלונים הופך כל מסיבה לחוויה. המופע סובב סביב נושא מרכזי ומתפתח לחוויה מהנה וייחודית המשלבת צחוק, עיצוב בלונים ועוד. היתרון של מופע בלונים שהוא אינו דומה למופע רגיל שבו יושבים הצופים ונהנים מהמופע, להיפך, מופע בלונים בנוי על שיתוף הקהל תוך כדי המופע, הילדים, והצופים הופכים להיות חלק מהמופע ובכך ההנאה גוברת.

ככה תבחרו מופע בלונים מוצלח

על מנת שתוכלו ליהנות ממופע מוצלח כדאי שתבחנו את כל מה שהמופע כולל מכל ההיבטים, לפניכם מספר דברים שכדאי שתבדקו לפני שאתם מזמינים מופע בלונים לאירוע שלכם:

התאמת המופע לקהל

החל מהתאמת מופע בלונים לקהל, הכוונה היא שאם הקהל מורכב ברובו מילדים הרי שיש להתאים את המופע אליהם וכך גם אם הקהל הוא מבוגרים הרי שלא יתאים ממופע שכולל אלמנטים לילדים. לכן בבחירת מופע בלונים יש לבחור תוכן שיתאים לקהל היעד.

מסר תמיד עדיף

דבר נוסף תמיד עדיף מופע שמעביר מסר לקהל, כלומר לא די בכיפוף בלונים וסיפור של בדיחה, העברת מסר שיתאים לאופי האירוע יעשה את ההבדל ויתן ערך נוסף לצופים ולמשתתפים.

המיקום כן קובע

הדבר האחרון הוא וידוי שאכן המופע מותאם למיקום בו הוא יערך, הכוונה היא שאם למשל המופע מתקיים באולם סגור הוא יתנהל באופן שונה ממופע שמתנהל בשטח פתוח.

מה אפשר לעשות עם בלונים?

מופע בלונים כאמור הינו אטרקציה שבה הקהל שותף לחגיגה אחת גדולה, המופע כולל עיצוב בלונים, בדיחות והנאה אחת גדולה אולם כדאי להכיר קצת יותר את המרכיבים של מופע בלונים:

אמן הבלונים

לא כל אחד יכול לערוך מופע בלונים ממש כמו שלא כל שחקן קולנוע יכול להיות במאי, על מנת להקים מופע בלונים יש צורך בידע, יכולת ומקצועיות. לכן לרוב אמן מבלונים מקצועי ועדיף שיהיה לו תואר באומנות הבלונים יהיה זה שיקים מופע טוב יותר ואיכותי יותר מכל אחר אחר.

עיצוב בלונים

כאמור המופע כולל מגוון אלמנטים וביניהם עיצוב בלונים, חשוב לדעת כי מופע מוצלח מכיל מגוון גדול של עיצובי בלונים ואם אתם מתכנים להזמין מופע בלונים כאטרקציה אז תדאגו שיהיו עיצובים מיוחדים ומעניינים ולא כאלו בנאלים ורגילים

הסיפור של המופע

כאמור מאחורי כל מופע צריך להיות סיפור, אם הסיפור – נושא הוא מעניין סביר להניח כי הקהל יהנה יותר מאשר מופע שאינו מתקדם ובונה את החוויה תוך כדי. לעיתים יהיו מופעים בעלי נושא שמשתנה תוך כדי ההופעה ובהתאם לאופי המשתתפים ובפעמים אחרות המופע קבוע וללא שנויים או סטיות מהקבוע.

המשתתפים

ציינו כי יש חשיבות להתאמת המופע למשתתפים ולכן בבחירת מופע בלונים חשוב לעדכן מי הם המשתתפים, גילם ונושא האירוע בו מתקיים המופע. כאשר יש התאמה והמופע מכיל את המרכיבים שמתאימים לקהל המשתתף הרי שהאירוע יהיה מיוחד ומהנה הרבה יותר. לכן בבחירת מופע בלונים ודאו כי המופע מכיל את המרכיבים והאלמנטים הדרושים על מנת שהקהל המיועד יהנה וישאר עם "טעם של עוד…"

One comment on “מחפשים אטרקציה? קבלו מופע בלונים מדהים!”

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם