האם שמעתם כבר על עיצוב בלונים לאירועים? אם לא כנראה שכבר הרבה זמן לא הייתם באירוע. בין אם זאת השקה ובין אם זה אירוע של החברה ובין אם זה בר מצווה ובין אם זאת חתונה, ממליץ לכם לחשוב על לעצב את האירוע בבלונים ובמאמר זה אסביר לכם מדוע. כבר מגיל צעיר בן אדם מתחבר לבלון, מהסיפור על מעשה בחמישה בלונים, דרך מסיבות יום ההולדת בפארק ועד לבלון ההוא שמקבלים במקדונלדס. ילדים אוהבים בלונים, חוץ מאותה הטראומה שהבלון מתפוצץ.


בכל יומהולדת או מסיבת כיתה היה את המשחק שצריך לפוצץ בלון עם חיבוק ובכלל, נתקלנו לא מעט בבלונים בחיים. מה כל כך מרגש בבלון? ובכן העובדה שכח הכבידה לא משפיע עליו הרבה, הוא נעים למגע, הוא צבעוני, הוא יודע לרחף באמצעות הליום, והוא עושה שמח. קיבלנו בלונים ליום הולדת, בלוני אני אוהב אותך ועוד ועוד. 
בשנים האחרונות התפתח מאוד התחום של עיצוב בלונים לאירועים והכל בגלל שאת העיצוב עשו אנשים מיומנים שעוברים הכשרה ונקראים אמן בלונים. בזכות אותם אנשים שלקחו את העיצוב הזה צעד אחד או כמה צעדים קדימה התחום הזה תפס כל כך והפך פופולרי, בגלל שהעיצובים הם מדהימים והם לוקחים את כל התכונות שגורמות לבלון להיות אהוב ומדגישות אותן.

מה עושה אמן בלונים כשהוא עושה עיצוב בלונים לאירועים?

יש כמה דברים בסיסיים שאותם מפתחים עם הלקוח שעושים עיצוב בלונים לאירועים:

  1. יושבים עם הלקוח ורואים מה מטרת העיצוב, האם לעשות שמח בלבד, האם להדגיש את האירוע, למשל אירוע חתונה ואהבה יהיה מקושר יותר עם עיצובי אהבה וצבעים אדומים וורודים לעומת אירוע של בר מצווה של ילד שאוהב כדורגל ואז מדגישים את הקבוצה שהוא אוהב ועושים זאת באמצעות צבעי הקבוצה בכל עיצוב באירוע. אם מודבר בהשקת מוצר אז צובעים בצבעי המוצר ומעצבים כל מני רעיונות שיקדמו אותו. למשל השקת פלאפון חדש תעוצב עם עיצוב של בלונים בצורת פלאפונים, באמצעות עיצוב של אנטנה סלולרית מבלונים, ועוד רעיונות שאפשר לפתח לכל מקום.

  2. לאחר שיש לנו רעיון בודקים מה התקציב שאיתו נעבוד וביחד נשב ונסנן עד שנגיע לנוסחה הנכונה ונכניס לאירוע את כל מה שהכי חשוב ללקוח.

  3. בודקים אילו אטרציות ניתן לשלב באירוע, מי קהל היעד שלו, איזה בלונים לעצב על כל שולחן, האם להעניק מתנות שקשורות בעיצוב בלונים אישיים ועוד.

איך תדעו איזה עיצוב בלונים לאירועים אתם צריכים?

לפני שאתם מזמינים בכלל עיצוב בלונים לאירועים נסו קודם כל לחשוב מה החזון שלכם לגבי האירוע. האם יש נושא מסויים שאתם אוהבים, האם ראיתם תמונות באינטרנט שמצאו חן בעיניכם. נסו לכוון את אמן הבלונים למקום שאליו אתם שואפים ואז רק התקשרו, כך תוכלו לכוון אותו הרבה יותר ביעילות לאחר מכן הקשיבו לעצות של האמן ולרעיונות שלו וביחד תגיעו לתוצאה הכי טובה והכי חשוב שתהנו מכל התהליך ותעבדו עם אנשים טובים ונעימים שישרו עליכם ביטחון לפני אירוע שבדרך כלל זה זמן מלחיץ גם ככה.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם