עיצוב בלונים זה תחום חדש\ישן. הכוונה שהוא כבר איתנו הרבה מאוד שנים אבל הוא חדש כי הוא מתפתח כל הזמן ובשנים האחרונות תפס תאוצה מטורפת, אבולוציה מואצת והפך לאחד הדברים המדוברים ביותר בכל הקשור לעיצוב אירועים או עיצוב זמני של מקומות.
בשנים האחרונות למשל צצו המון חנויות קונספט כמו חנויות פופ אפ, שאלו חנויות שעולות לזמן קצר, או שיש יותר השקות של דברים חדשים מאשר בעבר, או שיש חברות סטארט אפ שמשיקות מוצר או שיש אירוע חברה ולכל הדברים האלה אנו רוצים ליצוק תוכן ולהעניק מראה מכובד, מעוצב ובעיקר שמח ומפתיע, כי מה לעשות, קשה יותר ויותר לרגש ולהפתיע אנשים היום ולא שחייבים אבל זה תמיד מוסיף שאנו מצליחים לרגש או להפתיע מישהו, גם אם זה העובדים שלנו, גם אם זה בעל השמחה והיקר לנו מכל וכגם אם אלו הלקוחות שלנו.

עיצוב בלונים עושה בדיוק את העבודה הזאת בשבילכם והכל באמצעות אמן בלונים, לא פחות.
ולמה אמן? כי אשכרה יש לו תעודה מבית ספר והוא מקצוען בתחומו. הוא יוצר עיצובים באמצעות מיטב החומרים ועם ידיים של אמן ולכן מה שתקבלו אלו תוצאות מרהיבות.

מה זה בכלל אומר עיצוב בלונים?

עיצוב בלונים זה אומר שלוקחים את האזור המיועד, למשל אולם אירועים והופכים את כולו למתחם מעוצב והכל באמצעות בלונים, למשל:

  • בר מעוצב בבלונים – בר שכולו מקושט בבלונים. התוצאה היא לא שני בלונים מעל הברמן אלא בר שלם שנראה כאילו הוא עשוי בלונים או בר שלם שנראה כמו בקבוק אלכוהול והכל עשוי מבלונים!

  • בובות ענק של בעלי השמחה – 2 בובות ענק של החתן והכלה למשל, מעוצבות בקפידה ונראות פשוט מדהים. זה גם מעלה חיוך, זה גם מעיד על השקעה, זה גם עושה שמח וזה גם תופס מקום נכבד וזה בדיוק מה שקישוט\עיצוב אמור לעשות.

  • כל השולחנות מקושטים בבלונים – על כל שולחן יוצבו בלונים מדהים, חלקם מרחפים מה שיתן תחושה של מסיבה, של עושר ושל שמחה.

  • אטרקציות לרחבה – בנוסף לכל העיצובים המדהימים שעושים עם בלונים ניתן גם להוסיף לכל אירוע בלונים מעוצבים אישית לאורחים, משחקי בלונים משעשעים וזריקת בלונים מרחפים לתוך המסיבה שכולם על הרחבה. אני בתוך שאתם יכולים לדמיין כמה זה מוסיף שבאמצע שכולם רוקדים וקופצים נופלים כעליכם בלונים מכל עבר.

  • קשתות ענק בכניסה לאולם – 2 קשתות מפוארות שיאדירו את האירוע, יעצימו את טקס הכניסה לאולם ויהפכו את החוויה ליוקרתית.

  • אין גבול ליצירתיות – כל נושא, כל חלום, כל רעיון ניתן להגשים ולעשות באמצעות עיצוב בלונים וזה היופי שבתחום. למשל כל תקרת האולם מקושט בבלונים בצורת שמיים!

אז מאיפה מתחילים עיצוב בלונים?

כל תהליך עיצוב בלונים מתחיל מטלפון אחד קטן לאמן הבלונים, מתחיל בהתרשמות מתמונות של אירועים שכבר נעשו על ידי האמן ואולי מקריאה של חוות דעת. לאחר מכן יושבים על הרעיון ומרימים אותו לחיים בתקציב שנקבע. אתם כל כך תשמחו שפניתם ליצוב בלונים כאשר האירוע יתחיל, באחריות!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם