עיצוב בבלונים זו עבודה למקצוענים אבל מה זה? עיצוב של בלונים לאירועים הוא טרנד חדש ישן אשר בזמן האחרון ממש התפתח. לא מדובר בעוד עיצוב בנאלי שאנו רואים בכל אירוע כמו עיצובי פרחים ותפאורות אלא בעיצוב חי של בלונים ססגוניים ואיכותיים שמעוצבים בצורה כזאת שתפיח חיים באירוע שלכם. 
הכוונה בעיצוב חי היא שלבלונים יש נטייה לנוע והם לא סטטיים וזה נותן תחושה חיה לעיצוב. יש גם הרבה הליום בעיצוב הבלונים ולכן תראו הרבה עיצובים מעופפים וזה נותן תחושה עוטפת ונעימה לכל האירוע שלכם.


עיצוב בלונים שונה מכל עיצוב שאתם הכרתם עד היום, הוא עוטף את כל האירוע ותוכלו למצוא אותו בתקציב לא שובר כיסים החל מהחניון והכניסה לאולם ועד לרחבה ואפילו לתקרת האולם. 
בנוסף יש אפשרות אפילו להפיח חיים באירוע על ידי אטרקציות מבלונים לרחבת הריקודים!

מה מיוחד כל כך שעושים עיצוב בבלונים?

ובכן התשובה בגוף השאלה. כאשר את עושים עיצוב בבלונים מורחב לאירוע אתם מקבלים:

  • עיצוב לשולחנות – עיצוב מהמם ובלתי נשכח לשולחנות שבדרך כלל נהוג למצוא עליהם פרחים שאיש לא שם לב אליהם גם כך. כאשר יוצמדו לכל שולחן בלונים מדהימים מלאים בהליום השולחן יהפוך שמח וצבעוני יותר וזה כל ההבדל בין שולחן משעמם לשולחן שמח ושולחן שמח זה אירוע משמח.

  • עיצוב הכניסה – הכניסה לאולם הופכת לקשת ענקית של בלונים מעוצבים ונותנת תחושה של כניסה ללונה פארק ונותן קונטציות משמחות שאיש לא נשאר אליהן אדיש (יצא לנו חרוז).

  • עיצוב ייחודי לכל אירוע – ביחד שנשב לפני האירוע נעלה על הדף בתהליך סיעור המוחות כל רעיון שעולה לכם לראש, כל דבר שאתם אוהבים, כל נושא שבא לכם שהעיצוב יהיה קשור אליו ולאחר מכן זה יהיה מתפקידנו להעביר את זה לעולם המציאות ולגרום לאירוע שלכם להיראות כך! מספיק שתציצו בתמונות שצלנו באתר כדי שתתחילו להבין לאן אפשר להגיע עם עיצוב בבלונים. תארו לכם שכל התקרה של האולם מכוסה בבלונים בצורת שמיים? מבינים?

כמה מסובך לעצב בבלונים?

לא לחינם הלכנו ללמוד בבית ספר מקצועי. יש לנו תעודה מיוחדת שמאשרת שאנו אומנים בבלונים ואכן זו עבודה מקצועית שהכנסנו לה גם תוספת של נסיון של שנים. העבודה היא תהליך מסובך שאנו מומחים בו ולא נותר לכם דבר מלבד לסמוך עלינו שבזמן שיום האירוע יגיע הכל יהיה מוכן ולא תצטרכו לדאוג לכלום! אנו משתמשים במיטב החומרים והנסיון כדי להביא לכם עיצוב לאירוע שאנשים יזכרו ביום שאחרי וביום האירוע ישמח את כולם. בנוסף אתם מוזמנים גם להביא אותנו לרחבת הריקודים וביחד נעצב אישית לחלק מהאורחים בלונים מעוצבים אישית וגם נפזר בלונים במהלך הריקודים שרק יוסיפו עוד צבע לרחבה. למה אתם מחכים? מומלץ לכל מי שמרים אירוע לעשות כמה שיותר הכנות בזמן ולא לחכות לרגע האחרון. והכי חשוב, מזל טוב!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם