לא תאמינו כמה עיצוב בלונים יכול  ליצור שינוי בעיצוב האולם ולתת מראה שונה לכל האירוע שלכם. כמו שאנחנו מכירים יש לו מעט סוגים של אירועים חלק מהאירועים אירועים בעלי משמעות שאנחנו משקיעים בהם לא מעט זמן בתכנון ועיצוב בבחירת כל הפרטים הקטנים על מנת שהאירוע שלנו יהיה מיוחד. כאשר אנחנו מתכננים אירוע אנחנו צריכים לחשוב על כל פרט אנחנו חושבים על האוכל שיוגש על המוזיקה שהשמיע ועל העיצוב של האולם עיצוב האולם מורכב מהרבה אלמנטים החל מבחירת מפות לשולחנות סידורי פרחים ובכלל הנראות הכללית אחת מהאטרקציות והטרנדים לעיצוב אולמות ואירועים בכלל הוא שימוש עם עיצוב בלונים. הבלונים מאז ומתמיד אפשרו לנו לתת אווירה שונה לאירוע החל מבחירת צבעי הבלונים לדוגמא ימי הולדת בשמחות הבלונים יהיו צבעוניים או אירוע כמו חתונה שבו נשתמש בבלוני בעלי צבע לבן כסוף וזהב או אפילו ברית או בריתה ששמה צבע בלון ורוד או תכלת הוא זה שילמד אותנו עם האירוע הוא ברית או בריתה. 

 

 התאמת הבלונים לסוג האירוע

יש מגוון גדול של אירועים כגון חתונות,  בר מצווה, ברית, בריתה ועוד אירועים חברתיים כאלו ואחרים. התאמת העיצוב לסוג האירוע עושה את ההבדל המשמעותי הן מבחינת הנראות והן מבחינת ההרגשה הכללית. עיצוב בלונים מאפשר ליצור אווירה מותאמת בדיוק לפי הצרכים בין אם הצורך הוא ביצירת אווירה חגיגית או רשמית. יש חלוקה דיי ברורה בין סוגי האירועים והבלונים בהם משתמשים לכל אירוע כך גם ניתן ליצור בעזרת עיצוב בלונים מתאים את האווירה הרצויה. כך למשל על מנת ליצור עיצוב לחתונה נשמש בבלונים לבנים או אדומים והעיצוב יכלול סידורי שולחן בצורת זרי פרחים עמודי בלונים מעוצבים ועוד, לעומת זאת אם נרצה לעשות עיצוב בלונים לברית הרי שהגוונים יהיו על בסיס תכלת ולבן לבן או ורוד לבן לבת ועיצובי השולחן יהיו בדמות של תינוקות או מוצצים. יש חשיבות רבה בבחירת עיצוב בלונים שמתאים לסוג האירוע על מנת שהאווירה באירוע תהיה נכונה, הרי אם ניקח לדוגמה אירוע חברה בו משיקים מוצר חדש או שירות והעיצוב הכללי היה נראה כמו בחגיגת יום הולדת צבעונית הרי שההשקה תיראה לא רצינית או שירד קצת מערך האירוע. ולהיפך אם ניקח יומולדת ונעצב אותו בבלונים כסופים בעלי ארשת רשמית הרי שהאירוע לא יהיה שמח כמו שאנחנו מצפים ממנו.

 

בחירת עיצוב בלונים שמתאים

כפי שציינו אירועים שונים נבדלים בבחירת עיצוב בלונים, אולם אין נכון או לא נכון בבחירת עיצוב בלונים אלא יש מתאים ולא מתאים והכוונה היא חשוב לדעת איזה עיצוב יש לבחור על מנת שיתאים לאירוע ויתן למשתתפים את ההרגשה המתאימה והנכונה. איך בוחרים את העיצוב המתאים? הנה כמה עצות לבחירה מוצלחת של עיצוב בלונים לאירוע לכם:

סוג האירוע – הגדרת סוג האירוע תשפיע באופן ישיר על סוג העיצוב, יש הבדלים משמעותיים בים עיצוב בלונים לחתונה לבין אירוע חברה. חשוב לוודא עם האחראי על העיצוב מה התוכניות שלו לגבי בחירת הבלונים על מנת שתתאמו ציפיות ביניכם.

מיקום האירוע – חשוב להבין כי אירוע שמתקיים באולם אירועים אינו דומה לאירוע שנחגג בגן אירועים אן באולם כנסים, ההבדלים משמעותיים מבחינת גודל המקום שמשנה באופן ישיר את עיצוב בלונים, ככל שהמקום גדול יותר או פתוח יותר נדרשת מחשבה עמוקה יותר בבחירת העיצוב מסיבות רבות כגון אירוע שמתקיים בחוץ חשוף לרוח, טמפרטורה 0חום וקור משפיעים על הבלונים) וכן הלאה.

סוג המוזמנים – הכוונה בסוג המוזמנים היא שאם האירוע הוא חתונה סביר להניח שיש מגוון של משתתפים הכוללים מבוגרים, צעירים, נוער וילדים לעומת אירוע חברה בו משתתפים לרוב אנשים בוגרים. התאמת עיצוב בלונים למשתתפים תאפשר הנאה גדולה יותר.

תקציב – כמו בכל דבר גם כאשר מדובר על עיצוב בלונים נושא התקציב הינו בעל משמעות, אין גבול לעיצוב ולכן חשוב מאוד להגדיר את התקציב מראש על מנת שתהיה התאמה מבחינת המעצב לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם