כולם מכירים את תקופת החגים, כיף לפגוש את בני המשפחה, לבלות איתם אך הכי; הגדול יותר הוא עולם ההצגות והמופעים. יש אין ספור אפשרויות ומה שליכם לעשות הוא לבחור מופע לילדים שיתאים לכם מבחינת המיקום, התוכן והעלות. ככל שהמופע הינו בעל תוכן איכותי יותר או שמופיעים בו יותר טאלנטים כל עלות המופע תהיה בהתאם. אם אתם מתכננים לקחת את הילדים שלכם למופע בחג הקרוב כדאי שלא תתמהמהו וכבר תתחילו במסע החיפושים אחר מופע לילדים שיהיה מתאים לכם מכל הבחינות.

סוגים שונים של הופעות לילדים

כפי שאמרנו יש לא מעט מופעים לילדים, המופעים נחלקים לכמה קבוצות עיקריות די ברורות שההבדל העיקרי בין מופע לילדים אחד לשני הוא מי המשתתפים וסוג המופע, יש מופעים שמתאימים לנערים, אחרים לילדים ולא מעט מופעים שנבנו ונכתבו בהתאמה מושלמת לילדי הגיל הרך. 

פסטיגל

כמו בכל שנה אחד המופעים המוכרים והמדוברים יותר הוא ללא ספק הפסטיגל, ההופעה מושקעת ביותר כמעט 4 עשורים בבימויו של חנוך רוזן. תמיד יש נושא מרכזי עם מוסר השכל, מופע לילדים זה כמיטב המסורת מתחלק ל 2 חלקים שבו בחלק הראשון היא פונה לילדים ובחלק השני המופע פונה יותר להורים.

הצגות של כוכבי הילדים

במקביל לפסטיגל המוכר יש גם את ההצגות של כוכבי הילדים, טאלנטים מובילים מעלים מופע לילדים שגם הוא תחת נושא מרכזי ובעל מוסר השכל, לרוב מופעים אלו פונים יותר לגילאים הקטנים יותר. בהופעות אלו משולבים בובות ענק ודמויות מוכרות מתוכניות הטלוויזיה היום יומיות.

הצגות של שחקנים מוכרים פחות

כמו בכל תחום יש גם בעולם ההצגות שחקנים מוכרים יותר ומוכרים פחות לרוב מופע לילדים שמשתתפים בו שחקנים פחות מוכרים, לא אחת הצגות אלו מעניינות ומושכות לפחות כמו ההצגות הגרנדיוזיות אם לא יותר.

הצגות מוסיקליות / מחזמר

איך אפשר בלי מופע לילדים שמשלב מוסיקה, שירים וריקודים? מחזמר תמיד יהיה מיוחד ומושקע יותר מכיוון שעיקר ההופעה הוא עניין השירה, בהופעות אלו לרוב ישתתפו זמרים ושחקנים מוכרים.

מופעי בידור

אם לא השגתם כרטיס לשום מופע ילדים תמיד יש את מופעי הבידור השונים שיסבו לכם הנאה משפחתית, חלקם יהיו מבדרים וחלקם משעשעים. 

איך תבחרו מופע ילדים שמתאים?

כפי שהבנו יש מגוון סוגים של מופעי ילדים, חלקם משעשעים, חלקם דמיוניים ולכולם יש מטרה אחת והיא להסב לכם הנאה, אולם איך תדעו מי מהמופעים עדיף לכם? הם ללכת למופע רק בגלל המשתתפים ושאינו מתאים לילדים שלכם זה כדאי? ובכן קחו עצה מבעל ניסיון ( 4 ילדים טפו טפו טפו…). תמיד אבל תמיד תבחרו את מה שמתאים לגיל ולאופי של הילדים שלכם, אל תתפתו לקנות כרטיסים יקרים עבור מופע ילדים שהילדים שלכם יאבדו בו עניין אחרי רבע שעה, העדיפו לקרוא המלצות וביקורות על מופע לילדים המיועד על מנת שתוכלו לעשות תיאום ציפיות עם הילדים שלכם. לעיתים תגלו שמופע בידורי מקומי של אמן כזה או אחר יכול להיות הרבה יותר מעניין ומושך לילדים מאשר מופע לילדים עתיר כוכבים.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם