ימי הולדת לילדים כבר מזמן לא מסתכמים בחצאי פיתה עם חומוס וחמוצים. היום כמעט בכל חגיגה וללא תלות בגיל המשתתפים הופכת להיות הפקה שכוללת אטרקציות רבות. הסיבות לכך מגוונות והצורך להרשים ולהראות ש"אצלי יותר טוב" מביאה פסגות חדשות לאירועים אלו. אולם תמיד הופעות לילדים מכילות מוטיבים שחוזרים על עצמם והופכים את האירוע ליותר ממושלם. אחד המוטיבים הוא הבלונים הצבעוניים, כולם אוהבים בלונים הם איתנו כמעט מאז ומתמיד. הבלונים בדרכם המיוחדת יוצרת את הקשר שלנו בהווה עם הילדות שלנו. כאשר אתם מתכננים אירוע יום הולדת כדאי שתקחו בחשבון הופעות לילדים שיגרמו להם גם להנאה וגם להשתתפות בהופעה, לא כל הופעות לילדים מאפשרים שילוב של הקהל בהופעה אך ללא ספק מופע בלונים מאפשר זאת בקלות. רוצים לדעת מה חשוב לכלול בעת הופעות לילדים? על כך בהמשך.

 

דגשים לבחירת הופעות לילדים לאירוע

כפי שאמרנו אירוע יום הולדת או כל אירוע אחר מחייב אותנו להמציא את עצמנו מחדש, החל מבחירת האטרקציות ההופעות וכל דבר אחר שיגרום למשתתפים להמשיך ולהנות ולא להשתעמם ולאבד עניין. לרוב הופעות לילדים מכילות מוטיבים קבועים כגון נושא ההופעה שמלווה את הילדים מההתחלה ועד הסוף אולם הופעה מוצלחת נמדדת על ידי כמות הצופים שנשארת עד סוף ההופעה ולא מאבדת עניין תוך כדי. לכן כאשר אתם מלבטים בין הופעות לילדים כאלו ואחרות צריך לשים דגש על הדברים הבאים:

סוג ההופעה – יש מגוון עצום של הופעות ולכן חשוב מאוד לבדוק באילו הופעות לילדים מדובר על מנת שההופעה לא תהיה ילדותית או בוגרת מידי, בנוסף ההופעה צריכה להתאים לסוג האירוע, בין אם מדובר על יום הולדת או מסיבת בר מצווה.

התאמת גיל הצופים – מאוד חשוב שקבוצת הגיל תתאים לאופי ההופעה ועל כן מומלץ לוודא אילו הופעות לילדים מדובר מובן שהופעה לפעוטות אינה מתאימה לבוגרים ולהיפך.

נושא ההופעה – לאחר שוידאתם באיזו קבוצת גיל מדובר מומלץ שתבררו מה הוא נושא ההופעה, נושא שאינו מתאים או מעניין יגרום לצופים להשתעמם.

השתתפות הצופים – כפי שבטח כבר הבנתם יש הופעות שמתחילות ומסתיימות ללא התערבות או השתתפות הקהל כדוגמת הצגה, אולם אם מדובר על הופעות לילדים מאוד כדאי ומומלץ לבחור בהופעה שמשלבת את הצופים בה. כך מובטח שהקהל יביע עניין והסיכוי שישתעמם הוא נמוך יותר.

אורך ההופעה – הינו גורם מכריע בכל הנוגע אל הופעות לילדים במיוחד אם מדובר על הופעות שלא משתפות את הקהל יחד עם זאת כאשר הופעה מתוכננת בצורה נכונה תוך שילוב הקהל כמו לדוגמת מופע בלונים או מופע קסמים יש סיכוי גבוה שהנאת הצופים תהיה גדולה במיוחד.

 

בחירת הופעות לילדים

על מנת לבחור הופעות לילדים שיסבו להם הנאה כדאי מאוד שתשמעו ותקבלו פרטים על המופע כולל אורכו ומה הוא כולל. כמו כן מומלץ לשמוע המלצות מאחרים שצפו במופע, כך תבטיחו לעצמכם את בחירתם של הופעות לילדים שאכן יתאימו לצרכים שלכם. גורם נוסף שמשפיע על איכות ההופעה היא הנוחות כלומר אם המופע מתקיים בישיבה על כסאות, ישיבה על האדמה, מידשאה, רצפה וכדומה. חשוב לזכור כי הופעה בשטח פתוח אינה דומה להופעה המתקיימת באולם סגור מבחינות רבות החל מההרגשה והתחושה הכללית שאולם סגור עושה ועד לרמת העניין שיביעו הצופים, לרוב בהופעות פתוחות יש הרגשה של יותר חופשיות ופחות מחויבות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם