בין שורת המשימות שלך לקראת מסיבת הרווקות שאת מתכננת לחברה שלך יש משימה אחת שנראית קטנה (ואולי בגלל זה קל מאוד לשכוח ממנה) אבל היא גם משמעותית. המשימה הזו היא למעשה תכנון האזור שבו תתקיים המסיבה.

גם אם תכננת תפריט אוכל מושלם, בחרת פעילות מרכזית שאין לך ספק שתצליח ובאופן כללי ארגנת ערב אידאלי לחברה שלך ולחברות שלה, אבל האם המקום עצמו משדר שמחה וחגיגיות? האם מי שתיכנס אל החלל תרגיש שהיא נמצאת במסיבה הכי טובה השנה, בתחרות צמודה עם החתונה עצמה? רגע לפני שהאירוע יוצא לדרך עצרי לרגע ותכנני את עיצוב המקום. כדי שתוכלי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר וגם בקלות רבה, הנה כמה רעיונות שיעזרו לך בדרך.

בוחרים קונספט – ויוצאים לדרך!

לפני הכל, נסי לחשוב על קונספט. למשל, אם הכלה מאוד אוהבת סרט, סדרה או אמן מסוים, אולי אפשר לנסות לעצב את המקום בהתאם, או לחלופין לבחור ב עיצוב בלונים הפופולארי יותר בכל מה שקשור למסיבות רווקות – שימוש בכלי אוכל וקישוטים שהם כולם על טהרת המין. אם את שוקלת את האופציה הזו רק חשוב שתוודאי שגם הכלה בעניין, כדי שלא תביכי אותה או תעצבי את המקום באופן שאיננו מתאים לה. אפשרות אחרת היא פשוט לבחור צבע או שניים ולעצב את המקום כולו בהתאם. את יכולה לקנות בלונים למסיבת רווקות בשלל צבעים וצורות, והם לבדם ישדרגו את מראה המקום בצורה משמעותית מאוד, כך שבמאמץ לא רב תוכלי למלא את המקום בצבע ולהכניס אווירה ססגונית ומזמינה לחדר. בהתאם לצבעי הבלונים שבחרת תוכלי לבחור גם כלים חד פעמיים מתאימים, מפות, מפיות, אביזרי מסיבה וכל פריט אחר שעולה על רוחך.

מלאכת העיצוב של המקום

כעת, כשבידייך שלל קישוטים ובלונים למסיבת רווקות, נשאלת השאלה – מתי יהיה לך זמן לקשט את המקום ולהכין אותו לקראת המסיבה? יש לך כאן שתי אפשרויות, כאשר הראשונה היא כמובן לעשות את זה בעצמך. אם המסיבה מתקיימת בדירה שלך או של אחת הבנות זה כמובן מאוד פשוט, אבל אם המסיבה תתקיים במקום שהושכר במיוחד לצורך האירוע את צריכה לתאם עם בעלי המקום מועד לצורך תליית הקישוטים וניפוח הבלונים. השתדלי לקבוע מועד סמוך ככל האפשר למועד המסיבה עצמה, פשוט כדי שהבלונים יישארו מנופחים ומלאי חיים, בעוד אם תמתיני את עשויה למצוא את עצמך עם בלונים ריקים למחצה (אם בכלל). האפשרות השנייה שלך היא להאציל סמכויות ולבקש מהבנות האחרות לסייע לך. מאחר ולקחת על עצמך לא מעט משימות אחרות, את בהחלט יכולה לקבל עזרה, וזה בסדר גמור לבקש. הדבר החשוב הוא לתכנן גם את הפרט הזה מראש ולא לשכוח שחלק מהאווירה החגיגית והססגונית תלויה גם בקישוטים ובעיצוב של המקום.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם