מה הקשר בין עיצוב חלל ובלונים? ובכן, על מנת להסביר איך חלל, עיצוב ובלונים משתלבים יחד קודם כל צריך לפתוח את המחשבה ולתת לעצמכם להפליג על כנפי הדמיון. כאשר אנשים  שומעים את המילה בלונים הם בדרך כלל חושבים על כמה דברים ספציפיים. הראשון הוא ילדים.

ישנה הנחה שבלונים תמיד מתאימים לפעילות הקשורה בעיקר בילדים והשורות הבאות עומדות להוכיח אחרת. הדבר השני שמיד עולה בראשנו הוא יום-הולדת או מסיבות חגיגיות בהם הבלונים תופסים מקום אינטגרלי. באיזה אירוע חגיגי אין בלונים או איזה מן אירוע זה יהיה אם לא יהיו בו בלונים, מכאן נובע שבלונים תמיד קשורים לאירוע משמח המציין מאורע כלשהו. זה לא חייב להיות דווקא אירוע יום-הולדת אלא מסיבה מסוג שונה ובדיוק כאן נכנס השילוב של בלונים עם עיצוב חללים שונים עבור אירועים שונים. בהמשך המאמר אספר לכם כיצד ניתן לעצב חללים שונים עבור אירועים שונים באמצעות בלונים בלבד וכיצד אפשר לעשות עבור כולם ללא קשר לגיל.

אילו אירועים מעצבים בבלונים

עיצוב אירועים בבלונים הוא אינו דבר חדש אך לא לכולם יצא להתארח באירוע שעוצב באמצעות בלונים בלבד. עיצוב בלונים הוא אינו דקורציה או קישוט החלל באמצעות סוגים שונים של בלונים אלא עיצוב של ממש כפי שעיצוב פנים הוא עיצוב המשפיע על החלל. מי שאחראי על העיצובים השונים הם בעצם אמני הבלונים שהם מעצבים לכל דבר. אירוע המעוצב באמצעות בלונים בעצם קיים על מנת לספר סיפור ולהכניס את האורחים אל תוך עולם חדש למשך האירוע. בדרך כלל מעלים נושא מסוים הקשור למי שחוגג את האירוע ואם זה אירוע חברה לצורך העניין אפשר לחשוב על נושא מתאים. אם אדם החוגג את גיל העשרה אוהב מוזיקה מסוימת, להקה או שחקן, ניתן לעצב אלמנטים רבים המאפיינים את הנושא. אם הנושא יהיה מוזיקה, החלל יכול להיות מעוצב כהיכל בו נערכת הופעה, לשלב במה, מיקרופון ועוד אלמנטים שונים. אם החוגג מנגן בהרכב ועל כלי מסוים, זו יכולה להיות השראה נוספת. בסופו של דבר החלל לא יראה כעוד חלל בו נערך אירוע אלא יעוצב באלמנטים שיהפכו אותו למשהו אחר. אפשר לחשוב על אלפי רעיונות בן אם זו מסיבת רווקות, מסיבת השקה או מסיבת צוות, אמני הבלונים יעצבו עבורכם את הרעיון הנבחר. ישנם אמני בלונים מסוימים המשלבים באירוע גם הפעלות וסדנאות למעט העיצוב עצמו. הפעלות כאלו יכולות להתאים לגיבוש ושיתוף פעולה בין אנשים.

כיצד מתחילים?

על מנת להתחיל לעצב את האירוע שלכם באמצעות בלונים כל שעלכם לעשות הוא ליצור קשר עם "קובי בלונים" אמן בלונים מוכשר בעל ניסיון וותק רב שעיצב המון אירועים באמצעות בלונים בלבד ובהמון רעיונות ונושאים שונים. "קובי בלונים" יכול לשלב באירוע שלכם הפעלה המתאימה לכל גיל אם תרצו להפעיל את האורחים שלכם ולייצר משהו אחר שיהפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם