את אף אחד זה לא ממש יפתיע להגיע לאירוע ולמצוא את האולם מלא בבלונים. בדרך כלל כאשר נדבר על בלונים, יעלו בראשנו כמה אסוציאציות שונות. הראשונה תהיה ימי הולדת או חגיגות למיניהן שבדרך כלל בלונים לוקחים בהן חלק חשוב. הדבר השני שנחשוב עליו הוא ילדים הרי הם מאוד אוהבים לשחק בבלונים.

בשורות הבאות לא נדבר על קישוטי יום הולדת אלא על עיצוב בבלונים שהוא תחום בפני עצמו. מהו בכלל עיצוב באמצעות בלונים ומדוע הוא שונה מקישוט החלל באמצעות בלונים מסוגים שונים. ראשית, חשוב לומר שמי שאחראי על העיצוב בבלונים נקראים אמני בלונים והם יודעים להבין בדיוק מה אתם רוצים להשיג על ידי הבלונים, אך לפני זה בואו נבין מהו עיצוב בלונים, למי הוא מתאים ואיך בא לידי ביטוי בשונה מקישוט החלל באמצעות בלונים.

בלונים לכל אירוע

ובכן, עיצוב בלונים לאירועים חשוב מאוד לציין, מתאים לכולם ללא יוצא מן הכלל. יש את הנטייה לחשוב שבלונים מיועדים רק עבור ילדים או רק עבור ימי הולדת בגן או בבית הספר. השורות הבאות יוכיחו לכם אחרת. עיצוב בבלונים נחשב לעיצוב של ממש. עיצוב בלונים משפיע על התחושה בחלל בדיוק כפי שעיצוב פנים משפיע. עיצוב בלונים מטרתו להפוך כל חלל בו נערך אירוע (אין זה משנה איזה אירוע) למיוחד ויוצא דופן. בדרך כלל מי שעורך את האירוע מעלה בפני אמני הבלונים נושא מסוים שהוא יהווה את ההשראה לעיצוב האירוע באמצעות בלונים. אם הנושא הוא קבוצת כדורגל, החלל יהיה מעוצב עם אלמנטים הקשורים לעולם הכדורגל, אם הנושא הוא מסיבת רווקות, החלל יעוצב עם אלמנטים הקשורים לפרידה מחיי הרווקות וכל אלמנט אחר שקשור לנושא. נושאים נבחרים יכולים להיות תחביבים של האדם החוגג או אפילו מאפיינים. גם אירועי חברה ומסיבות סיום יכולים להיות מעוצבים באמצעות בלונים בנושא מסוים ואף מעצבי בלונים מסוימים גם מעבירים הפעלות וסדנאות המשתפות את הקהל וגורמות לו לשתף פעולה אחד עם השני. החלל כולו כולל האלמנטים שכבר נמצאים בחלל מבעוד מועד כמו הכיסאות, השולחנות, הכניסה ובר המשקאות, גם הם יקבלו התייחסות ויהיו משולבים יחד עם האלמנטים השונים המעוצבים בבלונים. לכן, אין זה משנה אם סבא שלכם חוגג את גיל שמונים או שנולדה לכם אחות קטנה, אמן בלונים מוכשר יוכל לעצב עבורכם את החלל באיזה נושא שתבחרו. מטרת העיצוב בין השאר היא לגרום לאורחים לחוש כאילו נכנסו לעולם אחר למספר שעות.

איך בוחרים אמן בלונים

אמני בלונים בעלי וותק וניסיון בדרך כלל מציגים ברחבי הרשת את עבודותיהם השונות. כל שעליכם לעשות הוא להתרשם מעיצובים שונים של אירועים ולבחור באמן או אמנית שעבודותיהם מצאו חן בעינכם. התייעצו עם האמן לגבי הרעיון שלכם לעיצוב החלל והבינו אם הוא אכן יכול להפוך את חלומכם למציאות. כמו שכבר ציינתי, אמני בלונים מוכשרים ידעו לעצב כל רעיון שיעלה על דעתכם ולהפוך אותו למציאות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם