חברה טובה שלכן עומדת להתחתן ואתן מחפשות לערוך עבורה אירוע יוצא דופן משאר המסיבות אליהן אתן רגילות ללכת? המאמר הבא יספר לכן על רעיון נפלא שיכול לשדרג את מסיבת הרווקות הבאה שלכם ואף יכול להתאים לכל סוגי המסיבות או האירועים באשר הם.

אף אירוע כבר לא יראה אותו דבר כאשר יעוצב באמצעות בלונים. כאשר מדובר בעיצוב בלונים, כלל אין קשר לניפוח ופיזור בלונים בצבעים שונים בחלל. זה נכון שלרוב בלונים הם חלק אינטגרלי בסוגים שונים של חגיגות ואירועים אך עיצוב בלונים הוא תחום אחר ושונה לגמרי במהותו. המון אנשים נוטים לחשוב שכאשר מדובר בבלונים, בעצם מדובר לרוב במסיבות ילדים אך בדיוק כאן טמונה הטעות. אולי כאשר מדובר בדקורציה, בלונים נראים כאילו מיועדים רק עבור ילדים אך כאשר מדובר בעיצוב אירוע באמצעות בלונים, העיצוב מצליח לגעת בלבבות של כולם.

מה מעצבים עם בלונים

עיצוב בלונים לאירועים הוא עיצוב שיכול לשלב בתוכו גם סדנאות והפעלות תוך כדי שישפיע על התחושה בחלל כולו. קודם כל, מי שאחראי על עיצוב הבלונים הם אמני הבלונים השונים. אמני בלונים יכולים לעצב עבורכם אירוע מיוחד במינו באמצעות המון סוגים של אלמנטים שיחברו את החלל לכדי רעיון אחד ובמקרה הזה מסיבת רווקות. המארגנות יוכלו לבחור רעיון המאפיין את החברה העומדת להתחתן. רעיון זה יכול להיות קשור לתחביב, מקצוע או אפילו לעובדה שנפרדת מחיי הרווקות. החלל יעוצב באלמנטים שוני הקשורים לנושא. החלל יכול להיראות כמו מסיבה טרופית או חלל שנראה כמו שפת הים תלוי בנושא הנבחר. כל האלמנטים שנמצאים בחלל מבעוד מועד כגון הבר, השולחנות, הכיסאות, הרחבה וכולי, כל אלו כמובן יקבלו התייחסות וישתלבו בין האלמנטים השונים שעוצבו על ידי בלונים בלבד. המטרה של אירוע מהסוג הזה הוא לגרום לאורחים להרגיש כאילו נכנסו אל עולמה של הכלה לכמה שעות ולשמוח איתה לקראת האירוע המתקרב. ישנם אמני בלונים המשלבים סדנאות בהן הם בעצם משלבים את הקהל, מפעילים אותו וגורמים לו לשתף פעולה ביניהם. סדנאות כאלה יכולות להתאים לאירועי חברה המעוניינת לגבש את הצוותים השונים או רק לערוך עבורם יום כיף צוותי.

איך בוחרים אמן בלונים

ישנם הרבה אמני בלונים מוכשרים ועל מנת לעשות  את הבחירה הנכונה עליכם להתרשם מכלל העבודות השונות והעיצובים של האמנים. בחרו אמן בלונים אליו אתם מתחברים גם באופן אישי וגם באופן מקצועי ויחד תוכלו להפיק מסיבה שתיזכר עוד לשנים רבות. עיצוב בבלונים יכול להתאים לכל גיל בין אם זה סבא החוגג שבעים או ילדה החוגגת את גיל ארבע. אמן או אמנית בלונים מוכשרים יוכלו להגשים את חלומכם ולהפוך את הרעיון למציאות. "קובי בלונים" הוא אמן הבלונים הידוע והוותיק ביותר בענף עיצוב הבלונים והוא יוכל לעצב עבורכם את המסיבה המושלמת. בין אם החלל יראה כמגרש כדורגל או מסיבת דיסקו, האורחים עוד יזכרו את האירוע במשך שנים רבות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם