מהו בעצם עיצוב בלונים, האם הוא רק ליופי או האם אפשר לעשות דברים שונים עם הבלונים כמו הפעלות לימי-הולדת או לאירועי חברה. בואו נבין מי האנשים שעוסקים בעיצוב מסוג כזה, מה מומלץ בענף ומתי הכי כדאי לנו להזמין שירות של עיצוב בלונים.

אמן הבלונים יכול לעשות מגוון רחב של דברים באמצעות הבלונים כיוון שעיצוב בלונים הוא עולם שלם ורחב בפני עצמו. אם אתם רוצים פעילות מקורית לאירוע שלכם, יתכן מאוד ותחום עיצוב הבלונים הוא בדיוק מה שחיפשתם. עיצוב הבלונים יכול לשמש גם כתפאורה ועיצוב וגם כהפעלה מתאימה לגילאי האורחים באירוע. בלונים לא חייבים להיות רק עבור ילדים. בשנים האחרונות בלונים הן אטרקציה לכל גיל.

הפעלות, אירועים ודקורציה באמצעות עיצוב בלונים

  1. בלונים כתפאורה לאירוע –
    בלונים בהחלט יכולים לשדרג את נראות האירוע שלכם ולאפשר לאורחים באירוע שלכם לעבור חוויה יוצאת דופן. הבלונים ללא ספק נחשבים אלמנט עיצובי וחשוב לשבת עם אמן הבלונים ולהבין איזה סוג של עיצוב תרצו, בין אם זה בר-מצווה או מסיבת יום-הולדת לבחורה בת 30. ניתן לעצב את השולחנות, את רחבת הריקודים, את קבלת הפנים ואולי אפילו את שירותי האורחים, הכל תלוי ברצון המארגנים.

  2. בלונים כהפעלה –
    הפעלות באירועים יכולים להתאים לכל גיל. בייחוד בקרב ילדים ההפעלה יכולה לתפוס את תשומת לבם  כי אין הם רק צופים באמן הבלונים, הם מעורבים בפעילות עם האמן ומשחקים משחקים. ניתן להתאים את ההפעלה למקום האירוע בין אם היא מתרחשת במקום סגור, בחיק הטבע או אפילו בים או בברכה.

  3. סדנאות –
    ניתן לעשות סדנאות לעיצוב בלונים וכדוגמה לקחנו את סדנת היצירה היכולה להתאים לכל גיל אפשרי. בסדנת היצירה מתנסים ביצירה מבלונים של כל מיני דברים. אם הסדנה היא לילדים, אפשר להכין חיות או פרחים, אם אלו מבוגרים, אפשר להכין דברים המתאימים יותר לגיל המשתתפים בסדנה.

  4. בלונים לגיבוש הצוות בעבודה –
    גם עבור מטרה זו עיצוב בלונים יכול להיות רעיון נפלא.  אם ברצונכם לערוך ערב גיבוש עבור הצוות המסור שלכם שעובד כל כך קשה תוכלו לארגן עבורו סדנה יצירתית עם בלונים. כאשר נעשה סדנת גיבוש נוכל לשלב אלמנטים של שיתוף פעולה ועבודת צוות. נוכל לגרום לעובדים שלנו להרגיש אחריות הדדית ויחד להתנסות ביצירה של דבר חדש תוך כדי חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה. אירוע מסוג כזה יכול לתרום מאוד לגיבוש הצוות ושינוי במערך החברתי שלו.

איך נמצא את האמן/נית המתאימים לנו ביותר

אז איך נמצא את המפעיל הנכון לאירוע שלנו. חשוב שיהיה לו ניסיון באירועים מהסוג אותו נרצה לתכנן. בנוסף, חשוב שיהיה מקצועי ויבין את הצרכים שלנו ושל האירוע עד הסוף. נרצה למצוא אמן מוכשר מאוד היודע להתאים את עצמו לכל גיל ומעביר שעה או יותר של פעילות מעניינת ומרתקת שתשיג את מטרת  האירוע. קובי בלונים הוא אחד האמנים הידועים בענף עיצוב הבלונים. אמן מוכשר ומרתק, בעל ניסיון עשיר ואומנות עיצוב הבלונים היא אהבתו האמתית.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם