היום-הולדת שלכם מתקרב ונמאס לכם מעוד מסיבה רגילה החוזרת על עצמה? אם כן, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. אנשים רבים מניחים שעיצוב בבלונים הוא דבר המיועד לילדים אך במאמר הזה ננסה לשנות את דעתכם ולהראות לכם שעיצוב בבלונים הוא לכולם.

נלמד כי הבלונים אינם רק לילדים אלא גם למבוגרים והוא יכול להיות סופר מדליק, מלא בסטייל והכי חשוב כל כך מקורי שהאורחים שלכם לא יצפו לזה וידברו על העיצוב המקורי במסיבה שלכם עוד זמן רב. בנוסף, עיצוב בבלונים לא חייב להיות יקר וישנם אינספור רעיונות שיכולים להיות התפאורה המושלמת בנושא האהוב עליכם שירים את המסיבה. אספנו כמה רעיונות מקוריים של עיצובים לאירועים שונים על מנת שתוכלו להתרשם ולהתחיל לעוף עם הדמיון.

הדמיון הופך למציאות עם עיצוב בבלונים

  1. קשתות –
    עיצוב עם קשתות יכול להיות מרהיב ביותר. כבר מהכניסה לאירוע האורחים יכולים להתרשם ולהתפעל מצורת העיצוב בבלונים. ניתן להוסיף עמודים בצורות שונות ומשונות בחלל האירוע וממש להשפיע על האווירה. דבר זה יגרום לאורחים להרגיש כאילו הם בעולם אחר. אפשר לעצב קשתות מבלונים לכל אירוע, החל מבר/בת מצווה ועד מסיבת יום-הולדת 100.

  2. עיצוב לחתונות –
    חתונה היא בין האירועים החשובים בחיינו, אנחנו משקיעים בתכנון שלה זמן רב ולא נרצה שתהיה דומה לאף חתונה אחרת. עיצוב בבלונים לחתונה יכול להיות מקורי ביותר ותואם בדיוק למה שתרצו. העיצוב יכול להיות רומנטי, מלכותי, אפילו לדבר בשפת הדיסקו או לקחת אותנו חזרה אל שנות ה80, הכל תלוי בכם.

  3. עיצוב לבתי עסק –
    עיצוב בבלונים לבתי עסק יכול להיות במסגרת מסיבה שנתית לעובדי החברה או העסק, במסגרת של יום גיבוש או אפילו אירוע עסקי לקידום מוצרים. עיצוב האירוע כמובן יכול לכלול את לוגו החברה ואת המאפיינים שלה ככה שתוכלו ליצור אוירה ייחודית ומגבשת.

  4. עיצובים לימי הולדת –
    כבר אמרנו שעיצוב בבלונים מתאים לכל הגילאים. אז לכבוד יום-ההולדת ניתן לעצב את הבלונים בדיוק בהתאם לגיל ולהוסיף אלמנטים נוספים המאפיינים את האדם החוגג. העיצוב הופך להיות אישי.

  5. עיצוב בהזמנה מיוחדת – אם יש לכם רעיון בראש למסיבה בסגנון מסוים וברצונכם להוציא אותו לפועל אז יש מישהו שיעשה זאת עבורכם. עיצובים שונים ומשונים בהזמנה אישית בכל נושא שתרצו ובכל צורה שתרצו. עיצובים גדולים וקטנים, מוזרים ויוצאי דופן.

  6. עיצובים מיוחדים – לצפייה בגלריית העיצובים >>
    עיצוב בבלונים הוא לא רק עבור תפאורה למסיבה. ניתן לעצב גם פריטים כמו חיות, מכוניות, סמלים ודמויות אהובות.

צאו לדרך והתנסו במשהו חדש!

אני מקווה שאתם כבר מלאים ברעיונות חדשים וחושבים על תכנון המסיבה הבאה שלכם. אם ברצונכם לקבל ייעוץ ישנם אנשי מקצוע המומחים בעיצוב בבלונים. בחרו איש מקצוע מנוסה בעל ותק שתתחברו אליו ויחד יעזור לכם להגשים את חלומכם ולעצב עבורכם את מסיבת השנה!

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם