מהו עיצוב בלונים לאירועים? מתי נהיה כל כך פופולרי בארץ ובעולם. מתי התחילו  להשתמש בבלונים בכל מיני צורות שונות ומשונות על מנת ליצור דקורציה מעניינת, חדשנית ומפתיעה עבור האירוע שלנו. בין אם  זה עיצוב דקורטיבי לאירוע חברה או חתונה מפוארת שרוצה לקבל מראה מקורי ובנוסף לגרום לאורחים להיות מופתעים, עיצוב בלונים לאירועים ממש השתכלל והתפתח בשנים האחרונות והפך להיות ענף כשלעצמו.

מלא בווריאציות שונות, עיצוב הבלונים לעתים נעשה בשילוב נושא מרכזי. לילדים קטנים וגדולים, לצעירים, למבוגרים ולאנשים בגיל השלישי, אין זה משנה. מסיבות יום-הולדת, חתונות, מסיבות רווקות ורווקים, ימי נישואים, אירועי חברה ומה לא? השמיים הם באמת הגבול.

למה אנחנו כל כך אוהבים בלונים?

הידעתם שבלונים כלל לא הומצאו עבור אירועים? בלונים במקורם הומצאו עבור תעשיות צבאיות ומדעיות לצורך מחקרים שונים, אך במהרה הפכו לדבר מאוד משמח ומלהיב ומצאו את דרכם למסיבות רבות. השימוש בבלונים הוא תמיד בהקשר שמח, הבלונים מחברים בין אנשים והופכים את המקום לשמח ופורח יותר. בין הבלונים הראשונים שיצאו לשוק נמצא את בלון הנקניקייה שבשנות ה-40 בארצות הברית תפס תאוצה ואנשים החלו לעצב אותו בצורות שונות של חיות ופריטים נוספים כגון כובעים וכתרים. לאחר מכן הומצא הבלון המתנפח מנייר הכסף שניתן היה להדפיס עליו כיתובים כמו מזל טוב ויום-הולדת שמח, לנפח אותו בהליום ולשמח את חתן או כלת השמחה. עיצוב בלונים לאירועים החל את דרכו לפני כמעט 30 שנה, הוא אמנם היה אז מאוד פשוט והבלונים היו רק קישוטים יפים בחלל האירוע, אך מאז הלך והתפתח לממדים עיצוביים רחבים מאוד. מה שהחל את דרכו כסקרנות של אנשים הפך במהלך השנים למקצוע מכובד ברחבי העולם. הרעיון ראה אור לראשונה כאשר אמריקאי בשם ג'ון דל-ווצ'ינו חשב לעצמו שאנשים הרי משתמשים בשוקולד ובזרי פרחים על מנת לשמח אנשים ולהעלות חיוך על פניהם ביום-הולדתם או כאשר חוגגים מאורע חשוב בחייהם. אם כך, מדוע שלא נשתמש בבלונים על מנת להשיג את אותה המטרה בדיוק. וכך נוצר זר הבלונים הראשון שהפך לסמל מסחרי והביא אחריו שובל של רעיונות מקוריים אותם אנחנו זוכים לראות כיום.

עיצוב בלונים מקורי, חדשני העולה על כל דמיון

אז כבר הבנו שעיצוב בלונים לאירועים הוא אינו טרנד חולף. תחום עיצוב הבלונים רק ממשיך להתפתח ולגדול ויוצרי העיצובים השונים (אמני הבלונים) ממשיכים וימשיכו להפתיע עם רעיונות חדשניים. באמת שניתן לעצב המון סוגים של תפאורות שונות עם בלונים בקני מידה רחבים. אם אלו קשתות ענקיות המקבלות את פני האורחים או עמודים, חופות, לוגויים, מגדלים, תקרות, דמויות אהובות, דגלים, צמחים, בעלי חיים. כל דבר שעולה על דעתכם ניתן לעשות מבלונים במיוחד עבור האירוע שלכם. אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב או יש לכם יום-הולדת ואתם מעוניינים במשהו מיוחד ויוצא דופן, עצבו את האירוע שלכם בבלונים והחיוך יישאר על פניכם עוד זמן רב.

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם