מיהם בעצם אמני הבלונים. האם אמן או אמנית הבלונים הם כמו אמנים רגילים שאנחנו מכירים, האם הם נחשבים למעצבים כיוון שמעצבים לנו את האירוע בבלונים והאם אומנות הבלונים נחשבת למקצוע כשאר המקצועות. במאמר הבא ננסה להעמיק ולהעשיר את הידע שלנו לגבי אמני הבלונים.

ננסה להבין מה הם הכישרונות שלהם, על מנת שבסופו של דבר נוכל למצוא אמן בלונים שיהפוך את האירוע שלנו לבלתי נשכח. אמני בלונים מתחלקים לכמה סוגים. יש את אמן הבלונים המומחה בארגון הדקורציה בהתאם לרעיון או נושא מסוים עבור הלקוח. הוא אחראי על המראה של האירוע ומתרכז בעיקר בהעצמת הדקורציה של האירוע. הסוג השני של אמן הבלונים הוא אמן בידור. אמני הבידור תפקידם לבדר את הקהל באירוע, הם נשכרו במיוחד על מנת לשתף ולשעשע את הקהל. בנוסף לתהליכי הלמידה שעברו, הם פשוט נולדו לעמוד מול קהל. הסוג השלישי של אמן הבלונים הוא המעצב. למעצב חזון ארטיסטי. כמו כל מעצב, היעד שלו הוא לייצר אובייקטים גדולי ממדים מבלונים ללא עזרים חיצוניים, עם שימוש בבלונים בלבד.

אמני בלונים הם בעלי תשוקה אמתית למקצוע

אמני בלונים אוהבים את מה שהם עושים יותר מכל דבר אחר. זוהי תשוקתם האמתית. כל אחד מהם בתחומו שלו יעשה הכל על מנת שלקוחותיו יהיו מרוצים ובעיקר שמחים, זוהי הרי המטרה העיקרית של הבלונים, לעלות חיוך על פנינו. ישנם אמני בלונים שביכולתם להיות טובים בכל שלושת המאפיינים של אמנות הבלונים ויש כאלה שמתוך בחירה ואהבה מתמקדים באחד או שניים בלבד. עיצוב אירועים בבלונים הוא עולם ומלואו. כל אמן יכול לבחור את הדבר שהוא הכי אוהב לעשות וכמובן את הדבר שהוא הכי טוב בו. אין צורך בהגדרות ספציפיות, כל אמן רשאי להגדיר את עצמו כרצונו. עיצוב אירועים בבלונים, הפעלות בידור והביקוש לדקורציה הוא תחום שהולך וגדל מידי יום. כיום מתייחסים לאמנות בלונים הרבה יותר ברצינות מפעם כאשר כל מה שעשו הבלונים היה לקשט את החדר. קישוט החדר באירועים רבים העלה חיוך על פניהם של ילדים רבים. כיום אנחנו מבינים שלבלונים יש שימושים גדולים ורחבים יותר. אנשים רבים מפתחים קריירות שלמות בתחום עיצוב אירועים בבלונים ונהנים יומיום ללכת לעבודה ולשמח אנשים.

איך נבחר את האמן/נית המתאימים לנו

דבר ראשון שנענה לפני שנחפש את האמן המושלם עבורנו הוא להבין מה נרצה עבור האירוע שלנו. אם נרצה הפעלות אז נפנה לאמן המתמחה בהפעלות. אם נרצה דקורציה מושקעת נפנה לאמן המתמחה בדקורציה, ואם בתוך הדקורציה נרצה אלמנטים עיצוביים מיוחדים, נדאג שאמן בלונים המתעסק בדקורציה ידע להביא את האמן המתאים ליצירת האלמנטים שנרצה. ישנם אמנים בתעשיית הבלונים היודעים לעשות את כל הדברים האלו במקביל וזה המקצוע שלהם, לתת לכם שירות מהתחלה ועד הסוף עם כל מה שתרצו. אז חישבו מה תרצו לעשות ולאחר מכן פנו לאמן וותיק ומנוסה בעל תיק עבודות על מנת שתוכלו להתרשם מעבודותיו. שיהיה לכם אירוע מוצלח, שמח ויוצא דופן.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם