בלונים בלונים בלונים! תמיד מעלים חיוך על פנינו ומאז ומעולם משייכים אותם לזמנים שנועדו לשמח אנשים באירועים שונים. מי לא אוהב בלונים. מהילד או הילדה הקטנים ביותר ועד המבוגרים ביותר, כולם מתחברים לבלונים ובאופן אוטומטי נזכרים בצד הילדותי והשמח שבתוכם.

בלונים מלווים אותנו כבר שנים רבות וככל שחולף הזמן, אמני הבלונים הולכים ומתפתחים ומגיעים לממדים ושיאים חדשים של רעיונות מקוריים בתחום עיצוב הבלונים. ניתן לעצב אירוע בכל מיני נושאים וצורות שונות. בנוסף, ישנו מגוון רחב מאוד של בלונים וניתן לשלב בין הסוגים השונים או להשתמש בסוג אחד בלבד לצורך עיצוב האירוע. הכל תלוי במה תרצו לעשות עבור האירוע שלכם ומה הנושא שילווה את המאורע. את תהליך העיצוב ילווה איש או אשת הבלונים הלוא הם אמני הבלונים ויחד תצרו את התפאורה המושלמת עבורכם.

עיצובים שונים לאירועים שונים

עיצוב לחתונה – תארו לכם שאת כל הדרך לחופה אתם עושים תחת קשת ארוכה של בלונים בצבעים האהובים עליכם, זו בהחלט כניסה שתשאיר רושם ותרגש את האורחים. בנוסף אפשר בעזרת עיצוב בלונים לקשט את השולחנות באותו קו שממשיך את  העיצוב של הכניסה ובאותו סגנון וצבע מה שייצור המשכיות אורגנית. אפשר לשלב עיצובים שונים על רחבת הריקודים. ניתן לעצב כובעים שונים לאורחים וגימיקים אחרים שיעלו חיוך על פני המוזמנים.

בלונים לאירועי ילדים –
עבור יום-ההולדת אפשר לעצב את העולם הפנימי שלכם. נניח שאתם מעריצים של ערוץ דיסני. ניתן לקשט את האירוע בדמויות האהובות עליכם, לעצב את הכניסה לאירוע עם השם שלכם בגדול בסגנון המאפיין את הנושא ולהשתמש בצבעים המאפיינים את הנושא גם כן, כאשר נקשט את השולחנות והכיסאות.

בלונים לאירועי מבוגרים –
זה באמת לא משנה באיזה גיל אתם. אם אתם אנשי ים לצורך העניין, ניתן לעצב את האירוע בסגנון של חוף הים. עצי דקל, חול, בר קוקטיילים על שם האדם החוגג ושמשיות חוף. עיצוב בלונים הוא עולם שלם ובעצם רק צריך למצוא את האמן המושלם עבורנו ולהשתמש בדמיון, הכל אפשרי!

בלונים לאירועי חברה –

עיצוב בלונים מאוד מתאים גם לאירועי חברה וקידום מכירות. אפשר לעצב את האירוע בצבעי הלוגו המאפיינים את החברה, לעצב דוכנים במיוחד עבור המוצר אותו החברה תרצה לקדם ואף לעצב את שם החברה בעזרת הבלונים.

מה החלום הבלוני שלכם?

אז בעצם אפשר לומר שאפילו השמים אינם הגבול. אפשר לעצב בכל כך הרבה סגנונות שונים ומשונים. דבר מאוד חשוב ומומלץ הוא למצוא אמן בלונים מקצועי שידע להבין בדיוק מה החלום שלכם ואיך ניתן להפיק אותו בצורה הטובה ביותר. לאמן הבלונים צריך להיות וותק ופורטפוליו מקצועי המציג את העבודה שלו כך שתוכלו להתרשם ולהבין אם זה האדם שמתאים לכם. עבודת העיצוב צריכה להיות איכותית על מנת שהעיצוב בלונים יהיה יציב, חזק ואסתטי לאורך כל האירוע ואתם והאורחים לא תפסיקו לחייך לרגע.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם