מי מאיתנו לא אוהב בלונים? עולם הבלונים הוא עולם רחב הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים לדמיין. יש אלפי שימושים שונים לבלונים, מעולם הילדים ועד עולם הארכיטקטורה. במאמר הבא אכתוב על מספר דוגמאות בהן נעשה שימוש יוצא דופן בבלונים שהם כבר מזמן לא רק הקישוטים היפים למסיבת יום ההולדת שלנו.

הבלונים ממלאים תפקידים נוספים בתחומים שאינם קשורים כלל למסיבות ימי הולדת. בשנים האחרונות תחום הבלונים הולך וצובר תאוצה בקרב תחומים רבים. ישנם תחומים שונים ומגוונים בהם החליטו לנצל את הבלונים וליישם את השימוש בהם בצורות שמעולם לא העזנו או הצלחנו לחשוב עליהם.

שימושים יוצאי דופן לבלונים

עולם האדריכלות החל בשנים האחרונות לעשות שימוש בבלונים על מנת לייצר חללים. בנוסף, גם חלק מהמעצבים אוהבים לייצר מתקנים בבלונים. אם זה מתקן לתערוכה המייצג מוצר כלשהו או אפילו יצירת חלל העומד בפני עצמו מבלונים. הארכיטקט סיריל לאנסלין הצרפתי האוהב להתנסות ולמתוח את גבולות הארכיטקטורה, יצר בפריס פביליון שלם רק מבלונים בצבע מסטיק, בצורה של פירמידה ענקית. הפירמידה מוצגת באירועים ופסטיבלים שונים ברחבי אירופה. מטרת הפירמידה היא ליצור אינטראקציה בין הפירמידה למבקרים ולאתגר אותם כאשר הם מתהלכים בתוך הפירמידה. עיצוב בלונים עבור מטרות אדריכלות ועיצוביות הוא מאוד פופולרי. תחום עיצוב הבלונים מוסיף לגדול ולהתפתח. כיום מארגני אירועים פרטיים או אירועים גדולים נהנים מאוד להשתמש בבלונים מעוצבים כיוון שדבר זה מגדיל את סקרנות האדם וגורם לו לשאול שאלות או לחלופין, באירועים בהם הדקורציה היא משמעותית אז גם האירוע נראה יוצא דופן מבעבר. בשנת 2014 העיר ברלין השתמשה בבלונים לבנים לאורך הקו בו הייתה מחולקת לפני נפילת החומה. הבלונים נועדו לציין 25 שנים לנפילת חומת ברלין והשימוש בבלונים לבנים היה סימבולי כיוון שסימל אור. יצירות אומנות שונות נעשות מבלונים. בין אם אילו חיות גדולות או קטנות, דמויות מסרטים וכולי.

מה השימוש שלי בבלונים

אם ברצונכם לבצע משהו מיוחד עבור מסיבת יום ההולדת שלכם או של חבר קרוב, עיצוב בלונים כנראה מאוד יתאים לכם. קיימים הרבה אמני בלונים בתעשייה שיכולים לסייע לכם לייצר דברים שונים ומשונים מבלונים. כל מה שצריך לעשות הוא לחקור קצת על מנת למצוא את המומחה/אמן בלונים שיעזור לכם לחשוב על משהו שאף אחד עוד לא ראה. אז אם ברצונכם להרים את המסיבה או את האירוע שלכם לרמה אחת מעל כולם, עיצוב בעזרת בלונים יכול להיות נושא מרתק עבורכם. אז חפשו אמן או אמנית בלונים שיכולים להגשים עבורכם את אירוע החלומות. בין אם זו פיה מבלונים עבור ילדות קטנות, דמויות של שחקני כדורגל או פשוט תפאורה המתאימה למבוגרים. עיצוב בלונים הוא בהחלט יכול להיות שדרוג מוחלט לאירוע שלכם. אז למה אתם מחכים? חשבו על רעיון וחפשו אמן בלונים עוד היום והתחילו להפיק את אירוע החלומות שלכם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם