אם אתם מחפשים לעשות אירוע מדהים שיזכרו לעוד המון המון זמן כדאי לכם להקשיב למתכון הבא:
לוקחים דיג'יי מעולה מוסיפים לו עיצוב בלונים על ידי אמן בלונים מוסמך, מערבבים במשך כמה שעות ולבסוף יוצא לכם אירוע בלתי נשכח.

הדברים שאנו הכי זוכרים מהאירועים שלנו הם רגעי השמחה הטהורה, החיוכים, האהבה וכמה כולם נהנו, אבל אנחנו גם זוכרים רגעים פחות טובים באירוע כמו שאנשים עזבו מוקדם או שלא נהנו מספיק אצלנו באירוע ולכן כדאי לנו לחפש כל מני מתכונים מעניינים לאירועים מנצחים, כדי שלבסוף נדע שאנו מכוונים למקום הכי נכון שהוא לעשות כיף ושמח לאורחים שיהנו מאירוע כיף ובלתי נשכח.

מה בכל מרכיב?

לגבי המוסיקה זה נושא אחר, אבל אין ספק שדיג'יי טוב הוא בעצמו גם סוג של אמן והוא יודע ומכיר בדיוק את הרגעים שמתאימים לכל שיר וכל מקצב וגם יודע לקרוא את האורחים.
לגבי עיצוב בלונים, מה אתם מקבלים?

קודם כל האירוע כולו נצבע בצבעים קסומים ובאווירת שעשועים כי כאלו הם הבלונים, הם נועדו מלכתחילה לעשות לנו שמח. אפשר לשלב כל כך הרבה צבעים, כל כך הרבה גדלים של בלונים וגם כל כך שילובים שאין גבול ליצירתיות והכל נעשה כמובן בתיאום עם בעלי השמחה.
עוד דבר הוא העיצוב. ניתן לקחת כל סוג עיצוב שרק עולה על הדעת, ניתן לקחת כל נושא שאליו אתם מתחברים ולהפיח בו רוח חיים. נניח והילד שלכם שחוגג בר מצווה אוהב איזו סדרה או יש לו איזה גיבור ניתן לעצב את כל האירוע ברוח מושא ההערצה שלו!
בנוסף כאשר עושים עיצוב בלונים ניתן גם להרכיב אטרקציות שישרתו את האירוע כמו אמן בלונים שעושה בלונים בעיצובים אישיים לאורחי האירוע וועושה להם הפעלות נוספות במהלך הערב או הצהריים.

מה מיוחד בכל נושא עיצוב בלונים?

הדבר המיוחד ביותר בנושא עיצוב בלונים הוא שמי שיעשה לכם את העיצוב בבלונים הוא לא אחר מאשר אמן בלונים מוסמך. הכוונה שהוא הלך לבית הספר שמכשיר אמני בלונים. בנוסף אם עושים אצלנו עיצוב בלונים אנחנו בעלי נסיון רב בתחום וניתן להתרשם באתר ממגוון העבודות שעשינו וממגוון חוות הדעת של לקוחות מרוצים.
עיצוב הבלונים מתחיל עוד משלב התכנון שבו נשב ביחד ונתכנן את האירוע שלכם. נעלה על הנייר מה חשוב לכם, מה אתם אוהבים וביחד נעטוף לכם את כל האירוע בעיצוב בלונים ייחודי ומרהיב שאיש לא ישכח. החל מהקשתות בכניסה למתחם האירוע דרך האולם שמקושט ומעוצב בהמון מקוריות ועד לרמת השולחנות.
התקשרו עוד היום לייעוץ ומבטיחים לעזור ולתת לכם הרגשה שהגעתם למקום הנכון.
בסופו של דבר לא משנה כמה אמן הבלונים עושה עיצוב בלונים מרהיב גם מאוד חשוב שתהיה אינטרקציה עם המעצב וחשוב לבחור אמן בלונים שאוהב אנשים ואוהב את המקצוע!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם