עיצוב בלונים לאירועים זו אמנות רק שתדעו. יש לנו תעודה מבית ספר מיוחד לעיצוב בלונים וזהו מקצוע לכל דבר כך שאני לא רוצה לדבר פה על קישוטים או קשירות של בלונים אלא על אמן שמגיע לשבת איתכם וביחד איתכם יוצר רעיון שיהפוך לכם כל אירוע לקסם של דבר.
מי שיוצא מאירוע שלנו יוצא תמיד עם רושם אחר, משהו שלוקח אותו אחרורה לימי הולדת של פעם רק בצורה הרבה יותר גדולה ומרשימה. זוכרים שהייתם עורכים ימי הולדת בפארק וקושרים סביב העץ חוט עם בלונים קשורים?

אז תשכחו מזה אני מדבר איתכם על עיצוב תקרה שלמה של אולם, על עיצוב של פסלי בלונים ענקיים בכל מני דמויות ועיצובים, על בלונים בגדלים שונים ומגוונים ועל כל מני הפתעות שהייתם יכולים רק לחלום עליהם. ההבדל בין עיצוב בלונים לאירועים לבין כל עיצוב אחר הוא הקשר הרגשי שבין הבלונים אלינו. כל אחד גדל על בלונים וכל אחד קשור בתת מודע שלו לעיצוב הססגוני, אז רק תארו לכם איך ירגישו האורחים בעולם קסום ומעוצב של בלונים שיקחו אותם הרחק אל מחוז ילדותם ולילדים זה יעשה כל כך שמח כי כזה עיצוב של בלונים הם עדיין לא חוו.

מה כולל עיצוב בלונים לאירועים?

עיצוב בלונים לאירועים כולל בתוכו בראש ובראשונה הרבה בלונים איכותיים. דבר ראשון יושבים לסיעור מוחות או שאתם מפקידים את העבודה הזאת בידינו. אנחנו נעלה רעיון ביחד וכל האירוע יעקוב ויהיה בהתאם לאותו הנושא, מרעיונות כמו תוכניות טלויזיה או כל נושא אחר שמעניין אתכם, כל רעיון יכול להתגשם עם עיצוב בבלונים. לאחר מכן אנחנו נכין מראש את כל האירוע כדי שביום האירוע העבודה תהיה מהירה והכל יהיה מוכן בזמן. אם זו ברית אז יש רעיונות כמו עיצוב גדול של חסידה שמביאה תינוק, או כל דבר שקשור בתינוקות, אם זה בר-מצווה אז כל דבר שקשור בתורה או בנושא שהילד הכי אוהב כמו כדורגל למשל ואם זו חתונה אז נושאים שקשורים באהב מאוד יתאימו.

כמו שאתם קוראים, כל נושא הולך, כל עיצוב אפשרי. אתם מוזמנים להתסכל אצלנו באתר ולהתרשם מהתמונות של אירועים קודמים ורק אז תתחילו להבין לאיזה סדר גודל יכול עיצוב בלונים לאירועים להגיע.

רוצים עוד יתרון?

יתרון נוסף כאשר עושים עיצוב בלונים לאירועים הוא שאתם יכולים גם לקחת אמן בלונים לרחבת הריקודים שיעביר הפעלות לילדים ולמבוגרים כמו עיצוב בלונים אישיים לאורחים וכמו כל מני משחקים בבלונים. רוצים עשרות בלונים מקפצים לכם ברחבה? הכל הולך! התקשרו אלינו עוד היום ונלווה אתכם מתהליך הייעוץ וגיבוש הרעיון ועד לסוף הלילה המשמח כאשר אחרון האורחים הולך לו מרוצה מהאירוע המיוחד שלכם. 
רוצים עיצוב שולחנות מרהיב? רוצים כניסה מרשימה לאירוע? רוצים כל מני הפתעות מרחפות? רק על ידי עיצוב בלונים לאירועים!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם