על מה מדברים ולמה מתכוונים כאשר עיצוב בבלונים נכנס לתמונה. עיצוב בבלונים הוא הרבה מעבר לקישוט באמצעות בלונים כמו שאנחנו רגילים לראות על בסיס קבוע בימי הולדת, בר-מצוות, מסיבות רווקות ואירועים נוספים. כאשר מדברים על עיצוב בבלונים הכוונה היא לעיצוב של ממש.

במאמר הבא אספר על רעיון אחד ספציפי לאירוע מסוג מסוים בו אפשר להשתמש בעיצוב בבלונים על מנת להרים את האירוע אל גבהים חדשים ולעשות משהו קצת או הרבה יוצא מן הכלל. מי שאחראי על העיצוב בבלונים הם כמובן אמני הבלונים שנחשבים למעצבים לכל דבר. הם כמו כל מעצב אחר העוסק בתחומו, עברו הכשרות רבות ולמדו בדיוק כיצד לעשות זאת. עיצוב אירוע בעזרת בלונים תפס תאוצה בשנים האחרונות ומתאים להמון סוגים שונים של אירועים בכל הגילאים למרות שהרבה מאוד אנשים נוטים לחשוב שבלונים במקורם משמשים רק עבור מסיבות ילדים. בשורות הבאות תבינו מדוע אין זה כך בכלל.

אירוע השקה בסגנון מיוחד

חשבו על אירוע השקה עבור זמר או זמרת שמוציאים לאור דיסק חדש. במקום עוד מסיבה רגילה הכוללת קוקטיילים ומגוון של קישוטים מפוזרים שכמובן כוללים בלונים ברחבי החלל, כל האירוע יהיה מעוצב על ידי אלמנטים הקשורים אל תחום המוזיקה. האלמנטים השונים יכולים להיות תווים, כלי נגינה, רדיו, רמקולים וכל מה שמאפיין מוזיקה. כל האלמנטים הנמצאים בחלל כמו השולחנות, הכיסאות, הבר וכולי יהיו משולבים גם כן יחד עם הבלונים. בעצם כל האירוע יהיה מאופיין בנושא המסוים ויגרום לאורחים כמו לאדם החוגג את ההשקה להרגיש כאילו נכנסו לעולם אחר לכמה שעות. ההשפעה על החלל בעזרת כל האלמנטים השונים היא רבה ובשילוב עם האוכל והמוזיקה הנכונה זו יכולה להיות מסיבת השקה שתיזכר לעוד שנים רבות. כמובן שעיצוב בבלונים יכול להיות בכל נושא שתבחרו ועבור כל אירוע שתבחרו לחגוג או לערוך עבור חברים או משפחה. כל מה שצריך לעשות הוא לחשוב על נושא ולהתייעץ עם אמן או אמנית בלונים אשר התרשמתם מעבודותיהם השונות. בלונים אינם רק מיועדים לילדים כאשר זה נוגע לעיצוב בבלונים והעיצוב עצמו יכול להתאים לכל גיל כל עוד בוחרים בנושא מתאים או אולי אפילו במאפיין הקשור אל בעל או בעלת השמחה.

איך מתחילים

אז מתחילים מלהבין שזה הסגנון בו תרצו לערוך את האירוע המתקרב. קובי בלונים הוא אחד מאמני הבלונים המוכשרים ביותר הקיימים בענף. קובי הוא בעל וותק רב וערך מאות אירועים אשר אותם עיצב בסגנונות שונים. כל אשר עליכם לעשות הוא ליצור קשר עם קובי בלונים, לספר לו עבור מי אתם מעוניינים לערוך את האירוע ויחד תחשבו על הנושא הטוב ביותר שישמח את אלו שחוגגים וכמובן יפתיע את האורחים שבוודאי לא יצפו להגיע אל חלל שכולו מעוצב בנושא מסוים. משם, השמים הם כבר הגבול והמסיבה שלכם הולכת להיות האירוע המדובר של השנה, מזל טוב וברכות!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם