עולם העיצוב הוא עולם המחולק להמון סוגים שונים של תחומים ובאמת לוקח חלק מאוד חשוב בהשפעה על יעילותם של פונקציות רבות של החלל או המוצר המעוצב. בנוסף, עיצוב לוקח חלק משמעותי כאשר זה נוגע  לתחושה בחלל.

אין זה משנה על איזה חלל אנחנו מדברים, זו יכולה להיות דירה, חנות, סופרמרקט או אירוע. לעיצוב יש את היכולת לגרום לנו להרגיש תחושות שונות ולגרום לנו לעשות דברים מסוימים כאשר נמצא בחלל מסוים. הפעם נדבר על עיצוב של אירועים. כולם מכירים והיו בהמון אירועים בחייהם וישנן המון אטרקציות ודרכים שונות לעצב אירועים. בלונים לרוב ייקחו חלק בדקורציה של האירוע אין זה משנה עבור מה החגיגה. אך מה אם הבלונים היו יודעים לעשות הרבה מעבר רק לדקורציה? האם הבלונים יכולים להיות חלק אינטגרלי משמעותי המשפיע על החלל, מיד נבדוק.

אירוע שכולו מעוצב בבלונים

תארו לעצמכם שהגעתם אל חלל של אירוע וכולו מעוצב בבלונים. אין הכוונה כאן לקישוט באמצעות בלונים אלא נטו עיצוב מבלונים. כאשר מדברים על עיצוב בלונים הכוונה היא שכל החלל מעוצב באלמנטים ספציפיים הקשורים לאירוע. בדרך כלל אפשר לבחור נושא המאפיין את בעל או בעלת השמחה לצורך העניין אם זה ילד או נער שאוהב כדורגל, כל האירוע יעוצב עם אלמנטים הקשורים אל משחק הכדורגל. החלל יכול להיות מעוצב כמו מגרש כדורגל עם שערים והמון ירוק כמו הדשא, אלמנטים של שחקני כדורגל וכמובן אלמנטים המזכירים את הקבוצה שאוהד. אם זו ילדה שאוהבת את נושא המוזיקה, החלל יהיה מעוצב באלמנטים מעולם המוזיקה כמו תווים כלי נגינה וכולי. והכל רק באמצעות בלונים. כל האלמנטים שנמצאים כבר בחלל כמו שולחנות, כיסאות ובר המשקאות יהיו משולבים כמובן בעיצוב הבלונים בהתאם. אמני הבלונים הלוא הם אלו האחרים על עיצוב האירוע הם מעצבים לכל דבר והוכשרו בהתאם. תפקידם הוא לעצב את חלל האירוע בהתאם לנושא הרצוי. חלק מאמני הבלונים מציעים גם שירותים נוספים כגון סדנאות והפעלות של עיצוב בלונים המשלבות את קהל האירוע ביצירה ויכולים לגרום להם לגיבוש בין אם זה אירוע עבור ילדים או עבור חברי צוות במשרד עורכי דין. עיצוב בבלונים בעצם יכול להתאים לכולם אין זה משנה אם האירוע הוא עבור אבא או אמא או עבור ילדים או נערים, האמרה או המחשבה שבלונים נועדו רק עבור ילדים היא שגויה מיסודה.

אמני הבלונים

על מנת לבחור את אמן או אמנית הבלונים שלכם, תוכלו להתרשם מהעבודות השונות שלהם במגוון האירועים שעיצבו. בחרו אמן בלונים שאתם מתחברים אליו עיצובית ואישית והוא או היא ייקחו על עצמם את המשימה ויעצבו לכם אירוע מיוחד במינו. מאוד יכול להיות שחלק מהאורחים מעוולם לא היו באירוע שעוצב לחלוטין באמצעות בלונים ולכן יופתעו מן התחושה המורגשת בחלל. תנו לאמני הבלונים להגשים לכם חלום ולעצב לכם את האירוע.

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם