אם אתם מעוניינים לערוך מסיבת הפתעה לאחד הילדים או אם זה לחבר, חברה או בן משפחה תוכלו לערוך עבורם אירוע שלא ציפו לו מעולם וכנראה גם לא ישכחו לעולם. ישנם המון סוגים של אטרקציות שאפשר לשלב באירועי יום הולדת אך מה שמאוד קשה לעשות הוא להמציא את הגלגל מחדש, רובנו כבר ראינו הכל במסיבות יום הולדת שונות.

אז יש קישוטים שונים בכל מסיבה והמקומות הם שונים אך אין משהו שממש מאפיין את האירוע וגורם לו להיות יוצא דופן ומעורר השראה. כאשר מדובר בעיצוב אירועים בבלונים בין אם שמעתם על זה או לא, זוהי חוויה שיכולה לשנות אירוע ולהרים אותו לגבהים שלא ציפיתם להם. עיצוב אירועים בבלונים לא אומר שאת חלל האירוע פשוט מקשטים בבלונים כמו כל אירוע אחר בו הבלונים הם חלק אינטגרלי מן הדקורציה. עיצוב בבלונים הוא לחלוטין עיצוב יוצא דופן ההופך את החלל למקום אחר לכמה שעות ואת הכוונה תבינו בשורות הבאות אז שווה להמשיך לקרוא.

עניין חולף או כאן להישאר?

עיצוב אירועים בבלונים התחיל להיות מאוד פופולרי. כאשר מדברים על עיצוב בבלונים, חייבים להבין שמדובר בעיצוב של ממש שנעשה רק באמצעות הבלונים ועל ידי אמני בלונים מקצועיים ומוכשרים שמסוגלים לעצב אלמנטים רבים, מיוחדים ושונים. כאשר מזמינים אמן או אמנית בלונים שיעצבו לכם אירוע, הדבר הראשון שתעשו הוא לחשוב על נושא מרכזי שיוביל את האירוע. נושא מרכזי יכול להיות נושא האהוב על האדם עבורו אתם עורכים את מסיבת ההפתעה או שיכול להיות אפילו אחד המאפיינים של בעל השמחה. אם מי שחוגג עוסק בתחום הקולנוע, כל המוטיב של האירוע יהיה קולנוע. ניתן לעצב את חלל האירוע עם אלמנטים הקשורים לקולנוע כמו מצלמה, פופקורן, מסך או כל אלמנט אחר שיוכל להשתלב גם עם אלמנטים שכבר קיימים בחלל כמו שולחנות, כיסאות וכולי. ראשית, בעל או בעלת השמחה הולכים להיות מופתעים לא רק מגורם ההפתעה של המסיבה אלא מעיצוב החלל שלא ציפו לו. כל האורחים יחושו שנכנסו אל יקום אחר למשך כל האירוע מה שהופך אותו ליוצא דופן מאירועים אחרים. אולי עוד לא שמתם לב אך עיצוב אירועים בבלונים אינו מיועד לילדים או נערים ונערות בגיל העשרה בלבד כמו שאולי תיארתם לעצמכם כיוון שמדובר בבלונים. עיצוב מהסוג הזה מיועד לכל הגילאים ואם אמן או אמנית הבלונים מוכשרים ומקצועיים מספיק הם ידעו בדיוק כיצד לעצב את החלל בהתאם לבעלי השמחה אותם אתם מתכננים להפתיע.

בחירת האמן הנכון

בחירת האמן או האמנית הנכונים תעשה על פי התרשמות מהעבודות והפרויקטים השונים שערכו וכמובן על ידי החיבור שלכם איתם. אמן בלונים מקצועי ומוכשר כמו קובי בלונים יכול לערוך לכם אירוע שהאורחים שלכם וכמובן האדם אותו אתם מעוניינים להפתיע לא ישכחו לעולם. צרו קשר עם אמן הבלונים קובי ותקבלו שרות אדיב ומקצועי שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע המדובר של השנה.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם