לאחרונה יצא לי לשמוע לא מעט על אירועים רבים שהיו מעוצבים בעזרת בלונים מה שהפך את התחושה בחלל האירוע להיות מאוד מעניינת ויוצאת דופן. בהתחלה לא הבנתי מדוע הבלונים מקבלים כל כך הרבה מקום ומדוע מדברים עליהם כל כך הרבה. מאז שראיתי לראשונה בלונים הם תמיד היו קישוט נהדר ומתוק בכל מיני מסיבות.

הבלונים תלויים תמיד בחלל האירוע בין אם זה אירוע יום-הולדת או אירוע אחר. הם יכולים להיות קשורים לכיסאות, לשולחנות או למקומות אחרים. ישנם בלונים גדולים, קטנים, בלונים שמנפחים בתוך בלונים וכמובן בלוני הליום רגילים ובצורות שונות. לא הבנתי מה כל כך שונה בזה עד שאחד האנשים שהשתמש בשרות עיצוב אירועים בבלונים הראה לי תמונות וכל החשיבה שלי השתנתה כי נוכחתי לדעת שלא ממש הבנתי במה מדובר.

מה מעניק שירות כזה?

ראשית, עיצוב אירועים בבלונים הוא שרות מקצועי בפני עצמו. אמני הבלונים לא אחראים על ניפוח הבלונים והצבתם בחלל באופן רנדומלי אלא תהליך זה מצריך מחשבה ותכנון. כאשר אמן או אמנית הבלונים מעצבים את האירוע שלכם בעזרת הבלונים הם בעצם יוצרים אלמנטים רבים, קטנים או גדולים ומציבים אותם בחלל בצורה המביעה רעיון. כאשר תרצו לעצב את האירוע שלכם בעזרת בלונים, אמני הבלונים ישאלו אתכם על חתן או כלת השמחה והאם יש נושא כל שהוא המאפיין אותם. אם זה בר מצווה, הרעיון יכול להיות הנושא המאפיין את הילד החוגג. לצורך העניין אם הילד אוהב מאוד מטוסים, החלל יכול להיות מעוצב עם אלמנטים שונים הקשורים לכל נושא המטוסים. כאשר זה מגיע לעיצוב בלונים לאירועים, אין ממש קשר לגיל האדם החוגג. עיצוב בלונים לאירועים מתאים לכל גיל ויכול להיות מעוצב בהתאם. אם זו מסיבת רווקות, נושא העיצוב יכול היות סביב החתונה וזוגיות, הנושא באמת תלוי במארגן האירוע ואמני הבלונים הם כאן על מנת להגשים את חלומותיכם ולגרום לכם לחגוג ולשמוח כמה שיותר.

איך יודעים מיהו האמן המתאים

כאשר תפנו אל אמן או אמנית בלונים עליכם להתרשם מן העבודות השונות שלהם ולהבין האם הם יכולים להפיק עבורכם את הרעיון ולהוציא לפועל את הנושא המדובר. ישנם אמני בלונים שבנוסף לעיצוב האירוע באמצעות בלונים גם מעבירים הפעלות וסדנאות המשלבות את האורחים בעיצוב הבלונים ונותנים ערך מוסך של שיתוף פעולה בין הילדים עצמם או בין הילדים וההורים והופכים את האירוע המעוצב לכזה שמעצים את החוויה. ישנם המון אמני בלונים מוכשרים אך תרצו את האחת או האחד שתצרו איתו קשר אישי. עיצוב בלונים עבור אמני הבלונים הוא אהבתם ותשוקתם האמתית והם אמנים לכל דבר וזהו מקצועם. הם יעשו את כל שנדרש על מנת להפוך את האירוע שלכם לאירוע המוצלח והמהנה ביותר.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם