תחשבו על הצורה הכי מטורפת שניתן לעצב מבלונים, חושבים שזה בלתי אפשרי? תחשבו שוב. כיום ניתן לעצב מבלונים כל דבר העולה על דמיונכם. כנראה מאז שאתם יכולים לזכור את עצמכם, בלונים תמיד היו מקושרים לאירועים משמחים. בין אם אלו מסיבות יום הולדת או זר בלונים שהבאתן לחברה הכי טובה אל בית הספר, בלונים נועדו להעלות חיוך על פני בעל השמחה.

יש סיבה שעולם הבלונים הולך ומתפתח כל הזמן וכיום ישנם אמני בלונים המתמחים בעיצוב בלונים לכל מיני אירועים שונים ולא רק אירועים בהם אנשים חוגגים ימי הולדת. היום ניתן להשתמש בבלונים על מנת לקשט ולעצב כל אירוע באשר הוא. יכול להיות שזהו אירוע חברה, יום גיבוש, או כל אירוע משמח שתוכלו לחשוב עליו, הבלונים יצליחו להשפיע על החלל ועל האורחים באירוע.

שימושים שונים לבלונים

באמצעות הבלונים אפשר לעשות כל מיני דברים. ראשית, תחום עיצוב הבלונים נמצא במלוא התנופה ואנשים רבים נהנים לשכור אמני בלונים שיעצבו להם את האירוע בנושא מסוים שבחרו. אם לצורך העניין, חברה טובה עומדת להתחתן ואתן מתכננות לה מסיבת רווקות, עיצוב הבלונים יותאם בדיוק עבור אירוע שכזה. עיצוב בלונים הוא הרבה מעבר לקישוט החלל. אמן הבלונים יכול ליצור אלמנטים רבים ושונים בכל מיני גדלים שממש ישפיעו על החלל ויגרמו לאורחים לחוש כאילו הגיעו אל ארץ אחרת. למסיבת רווקות אפשר לעצב דמויות של כלה, אפשר להוסיף דמויות של חתן, אלמנט של טבעת, כוס וכל מה שקשור לנושא החתונה ולהעמיד אותו בצורה מסוימת בחלל. שנית, ישנם אמני בלונים שמעבירים סדנאות המשלבות עיצוב בלונים לכל הגילאים. אם אתם חושבים שבלונים מיועדים רק עבור ילדים אז אתם טועים. אפשר להעביר סדנאות גיבוש לצוות שלכם שייצור יחד דברים חדשים ויתגבשו תוך כדי שיתוף הפעולה. ישנם אמני בלונים שמעצבים אינסטלציות ענקיות לתערוכות שונות ברחבי העולם ומטרתם להעביר מסר כלשהו לציבור רק על ידי עיצוב החלל הנתון בעזרת בלונים בלבד. עולם עיצוב הבלונים הוא רחב הרבה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם וישנם אנשים מוכשרים שבאמת יכולים לעצב אלמנטים מופלאים ומעוררי השראה באמצעות הבלונים.

אמני הבלונים

אמני הבלונים הם אמנים ומעצבים שלומדים ועוברים הכשרות כמו כל אמן ומעצב המתמחה בתחומו, אלו אנשים שמוצאים את תשוקתם האמתית בעיצוב בלונים, בידור אנשים וכמובן אוהבים לשמח אנשים בכל הגילאים. כאשר תרצו להזמין את שרותיו של אמן בלונים, התרשמו מתיק העבודות שלו והבינו אם יכול לתת מענה, להוציא לפועל ולהגשים לכם את החלום. בטוח יש לכם חלום ישן או דמות אהובה שהייתם שמחים לעצב אירוע בהשראתה או לחלופין, אם יש לכם חברה או חבר משפחה שאתם מעוניינים לערוך עבורם מסיבה, חשבו מהם המאפיינים שלהם ויחד עם אמן או אמנית הבלונים תוכלו להפתיע אותם בדרך שלא הופתעו מעולם, עולם עיצוב הבלונים הוא עולם אינסופי.

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם