כבר הרבה זמן שאתם מעוניינים לערוך אירוע של מסיבת הפתעה לבן זוג שלכם או אולי לאמא או חברה טובה. על ידי עיצוב בבלונים תוכלו להעניק להם את הפתעת חייהם. הם בוודאי לא יודעים שמצפה להם מסיבת הפתעה ועל אחת כמה וכמה אינם מצפים להיכנס אל תוך עולם המעוצב מבלונים המאפיין רק אותם.

עיצוב בבלונים הוא ענף שהתפתח המון בשנים האחרונות וממשיך להתפתח ותופס תאוצה מדי יום. כיום ישנם אמנים הנקראים אמני בלונים והם אלה שאחראים על עיצוב האירוע בהתאם לרעיון או הנושא הנבחר. אמני הבלונים מעניקים שרותים נוספים מעבר לעיצוב החלל באמצעות הבלונים אך ראשית נבין ונתעמק בסגנונות השונים שיכולים לעצב את האירוע החגיגי שלנו.

סגנונות של עיצובים לאירועים שונים

עיצוב בלונים יכול לקבל הרבה פרצופים שונים כיוון שכל אירוע צריך להתאים אל האדם החוגג את המאורע. אם זו מסיבת הפתעה, המארגנים ישבו עם אמן או אמנית הבלונים ויחשבו על הרעיון הטוב והמעניין ביותר עבור עיצוב חלל האירוע. כאשר מדברים על עיצוב בבלונים, אין הכוונה לקישוט החלל בבלונים. עיצוב באמצעות בלונים אומר שאמני הבלונים מעצבים אלמנטים רבים ושונים המשפיעים על החלל ומעניקים לו משמעות חדשה כאילו הגעתם לארץ חדשה ובלתי נודעת. עיצוב בלונים אינו מיועד רק עבור אירועים. ישנם אמני בלונים רבים המעצבים אלמנטים וחללים שונים בשם האומנות וכל זאת על מנת להעביר רעיון או מסר כלשהו לציבור הרחב. פעמים רבות אמני בלונים לוקחים חלק בתערוכות שונות ברחבי העולם ומייצרים אינסטלציות מקוריות המוצגות בתערוכה או פשוט עומדות כאלמנט עיצובי במקומות וחללים מסוימים. אמני בלונים מסוימים יציעו לכם במסגרת השירות שמעניקים להעביר הפעלה של עיצוב בלונים. אם אלו ילדים , אמן הבלונים ילמד את הקטנטנים להכין אובייקט פשוט מהבלונים אותו יוכלו לקחת הביתה. הסדנאות וההפעלות האלו אינן מיועדות עבור ילדים בלבד. המון חברות ומשרדים מזמינים אמן בלונים שיעביר הפעלה לצוותים שלהם על מנת לגרום להם לשתף פעולה ביניהם ולגבש אותם כך שבאמת אין קשר בין עיצוב בלונים והגיל שלנו.

איך בוחרים את השירות המתאים?

לפני שתבחרו את האמן הנכון עליהם להחליט איזה שרות תרצו לקבל. האם תרצו שאחד מהאמנים יעצב את האירוע שלכם וגם יעביר סדנה או הפעלה או האם עיצוב הבלונים מספק אתכם. ישנם אמני בלונים המעניקים את מכלול השירותים וכאלו שלא. הכל מסתכם באיזה זה אירוע תבחרו ומה חשוב לכם שיהיה חלק מהאירוע המדובר. לסיכום, אם נחזור להתחלה, המטרה הראשונית הייתה לערוך מסיבת הפתעה יוצאת דופן שתפתיע את האדם החוגג באופן שלא ציפה לו ותהפוך את האירוע למשהו מרענן, חדש ובעיקר משמח. עיצוב בלונים קיים במיוחד עבור מטרה זו ויכול להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם