כאשר מדברים על נושא הבלונים, פעמים רבות לא מעט אנשים מניחים שמדובר בהפעלה או אטרקציה הקשורה לילדים החוגגים מסיבת יום-הולדת או מסיבת סיום. בלונים מעולם לא נועדו עבור ילדים בלבד. הפעם הראשונה שהוצגו הבלונים הייתה מול משפחת מלוכה פורטוגזית כבר במאה ה-17 כך שכעת ברור שהמטרה לא הייתה מיועדת רק עבור ילדים.

בדרך כלל נמצא בלונים מקשטים המון סוגים שונים של אירועים או מסיבות אך תמיד הם יהיו הקישוט ולא יותר מזה. אין ספק שבלונים הם אובייקט צבעוני המושך את העין אך הם לרוב מוכרים בתור קישוט. במאמר הבא אפרט על אטרקציה ועיצוב מסוג מיוחד שנקרא עיצוב בבלונים והוא אינו מיועד עבור ילדים אלא מיועד עבור כולם מגיל אפס ועד גיל מאה. עיצוב בלונים קיים כבר לא מעט זמן אך לא בטוח שיצא לכם להיות מוזמנים למסיבה או אירוע שהיה מעוצב(לא מקושט) באמצעות בלונים בלבד. מי שאחראים על העיצוב הם אמני הבלונים השונים שמעוניינים להפוך כל אירוע ליוצא דופן ומיוחד במינו.

מה עושים אמני הבלונים

ראשית חשוב לציין שאמני בלונים למיניהם למדו ורכשו ידע וניסיון רב בעיצוב הבלונים. עיצוב בלונים לאירועים הוא עיצוב מאוד פופולרי שמטרתו להפוך כל חלל אירוע ליוצא דופן ולאפשר לו להשפיע על החלל וכתוצאה מכך, גם על התחושה של האורחים המוזמנים. אז מה בעצם תפקידו של אמן הבלונים:

  • עיצוב לפי נושא – אמן או אמנית הבלונים יבקשו מכם לבחור נושא המאפיין את האדם החוגג או נושא הקשור אליו. לאחר בחירת הנושא, אמן הבלונים יתכנן את עיצוב החלל באמצעות אלמנטים שונים הקשורים לנושא בלבד. לא מדובר בקישוט אלא ממש התערבות בחלל ועיצוב אלמנטים גדולים וקטנים הקשורים לכל נושא נבחר. הנושאים השונים יכולים להיות אמן אהוב, כדורגל, תכנית טלוויזיה או כל העולה על דמיונכם.

  • סדנאות והפעלות – ישנם אמני בלונים שחלק מהשרות הם מציעים בנוסף לעיצוב האירוע רק באמצעות בלונים, הן סדנאות והפעלות. אטרקציות אלו יכולות להתאים לכל גיל בין אם זה הצוות שלכם במשרד, בני הדודים או חבריה של ילדה החוגגת ארבע.

  • התאמה אישית – תפקידם של אמני הבלונים היא לייצר התאמה אישית בין רצונות הלקוח לבין העיצוב. אמן בלונים מוכשר יכול לעצב לכל אירוע אין זה משנה אם זו חתונה, הפקה מיוחדת, גאלה, מסיבה או כנס.

איך בוחרים אמן בלונים

על מנת למצוא את האמן או אמנית הבלונים המוכשרים ביותר, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להתרשם מעבודותיהם השונות שעיצבו באירועים שונים. אם תרצו לשלב הפעלה או סדנה, וודאו שאותו אמן אכן משלב גם את השרות הזה במכלול השרותים שמציע. מטרתם העיקרית של אמני הבלונים השונים הוא לערוך לכם אירוע בלתי נשכח תוך כדי הגשמת החלום שלכם והפיכתו למציאות. אמן הבלונים ידאג שאת האירוע שלכם לא ישכחו במשך שנים רבות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם