וואו, כמה יש לספר על עיצוב אירועים בבלונים אחרי שעברתי בעצמי אירוע כזה. הכל מתחיל בזה שאתה מוזמן לאירוע לא אחת בחיים אלא לפחות 3 פעמים בשנה בממוצע. אם זאת חתונה של חברים ואם זה בר מיצווה של האחיין ואם זהמישהו מהעבודה שאתה לא אוהב ואם זה ברית מילה של הנכד ואם זה היום הולדת בפארק של ילד מהגן או אם זאת המסיבת הפתעה שלך. יש מליון אירועים בחיים שאנחנו מוזמנים אליהם ויש סיכוי שכבר אנחנו לא נופתע יותר מאירוע ויש סיכוי שאפילו לא נהנה בכל האירועים.

לא היינו רוצים שלא יהנו מהאירוע שלנו. יום אחד הגעתי לוד אירוע והגעתי כמובן סקפטי. הנה, עוד אירוע של חתונה שבאים, יש בכניסה כמה מתאבנים, אחרי חופה עם שיר חופה, אחרי זה כניסה לאולם שמעוצב עם פרחים על השולחנות ועם מליון לייזרים, לאחר מכן מנה עיקרית ואתם קולטים את התמונה הכללית נכון? 
אז הפעם הופתעתי, ולמה? כי מישהו החליט שהוא עושה דבר שנקרא עיצוב אירועים בבלונים.

מה כל כך מפתיע בעיצוב בלונים לאירועים?

בכן עיצוב אירועים לבלונים הכוונה איננה ששמים כמה בלונים וזהו אלא כשנכנסתי לאירוע, עוד לפני האולם, בכניסה פתאום נגלו לעיני 2 בובות ענק של בלונים בצורת החתן והכלה והם ריחפו להן בנונשלנטיות מעל כל האורחים. זה היה מחזה מדהים, לאחר מכן ניגש אלי מישהו והעניק לי בלון כובע בצורת משקה לשים על הראש וככה כל מני אורחים פתאום הולכים להם עם כובע בלון על הראש ומשום מה זה עשה לי ממש שמח והזכיר לי מסיבה. לאחר מכן ניגשתי אל הבר וקלטתי שכל הבר עשוי מבלונים! לאחר כמה משקאות ניגשנו אל החופה שהדרך אליה הייתה מקושטת בכמה קשתות ענק מדהימות מ… בלונים! זה היה כמו באגדות אבל הכל מתגמד לעומת מה שקרה לאחר מן כשנכנסנו אל האולם עצמו. כשנכנסנו אל האולם עצמו פתאום נגלה אל עיני משהו מרהיב, כל התקרה של האולם הייתה שמיים! בלונים כחולים מהממים ובין לבן עננים שעשויים בלונים לבנים וזה היה נראה כמו תקרה מהסרטים, ביחד עם התאורה הנכונה עיצוב בלונים לאירועים עשה שינוי מטורף באטמוספרה שבאמת הפתיע אותי ועשה את האירוע הרבה יותר יפה וססגוני. משהו שונה.

איזה סוגים של עיצוב בלונים לאירועים יש?

ואכן יש כל מני רעיונות שלאחר מכן למדתי עבור האירוע שלי. יש עיצוב בלונים לאירועים שאפשר לעשות לילדים ואז לקחת את עולם התוכן העשיר של ילד היומהולדת ולהפוך את כל האולם או איפה שהמסיבה לעולם התוכן העשיר שלו. למשל אפשר לקחת נושא כמו סידרה אהובה על הילד ולקשט את האולם בצורה כזאת שכולם ירגישו חלק מהסידרה האהובה על הילד. אין גבול ליכולות העיצוב שיש לבלונים, מדובר באמן בלונים מקצועי שעבר הכשרה ומשתמש בחומרים שאתם לוודאי לא מכירים ולא הבלונים שאתם חושבים עליהם. אז כנסו עוד היום לאינטרנט וחפשו עבדוות שלנו באתר והתרשמו מעיצוב שישנה לכם לגמרי את האירוע הבא

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם