צחוק, שמחה, הנאה ומצב רוח הם למעשה שמות נרדפים לבלונים. אם אתם זוכרים את אותם בלונים שעיטרו את שולחן הממתקים ביום ההולדת שלכם הרי שהיום עיצוב אירועים בבלונים כמוהו כמו אותו שולחן ממתקים יוצר את הריגוש, הנאה והזיכרון המתוק של פעם.

אמנם עיצוב אירועים בבלונים הוא הרבה מעבר לניפוח בלונים צבעוניים והאירוע שלכם מקבל שדרוג ביחס ישר לרמת מקצועיות של האומן, ככל שיהיה יותר מקצועי ובעל ניסיון כך האירוע שלכם יהיה ססגוני ומעוצב יותר והאטרקציה תישמר ותיזכר לזמן רב יותר אצל האורחים שלכם.

לא חייבים לקפוץ ממסוק בשביל אטרקציה!

האירועים של היום כפופים לחוקיות אחרת מהימים שעברו, כבר לא מספיק רב שיחתן אותנו היום צריך להגיע לאירוע עם זיקוקים, עם הפרחת יונים ואפילו לקפוץ ממסוק בצניחה חופשית לתוך כוס חד פעמית… אך לא באמת חייבים לקפוץ ממסוק בשביל האטרקציה, עיצוב אירועים בבלונים מאפשר לכם ליצור זיכרונות מושלמים מעוצבים בבלונים, יותר מכך, אמן מקצועי יעצב לכם מגוון דמויות וצורות בהתאם לאירוע שלכם, ראשי שולחנות, עמודים מסוגננים וקשתות כניסה לאולם הם רק קצה קצהו של עיצוב אירועים בבלונים. אירוע כמו חתונה לרוב יאופיין על ידי יצירת דמויות של חתן וכלה אך לא רק, כל החופה תעוצב גם היא בבלונים מעוטרים והאורחים כולם ייהנו מ"תכשיטים" מעוצבים גם כן. והאמור נכון גם לגבי אירועים אחרים כמו בר/ בת מצווה או ברית. חשוב לזכור כי ככל שהאמן מקצועי יותר כך האורחים שלכם ייהנו יותר ואם אתם רוצים לדעת בדיוק איך הרי שמקצוען משתמש בחומרי גלם איכותיים יותר ממש כמו שף במסעדה איכותית, הבלונים עמידים יותר, הצבעים בוהקים יותר והעיצובים מרשימים יותר, הסך הכללי מביא את תהליך עיצוב אירועים בבלונים לרמות גבוהות של איכות.

אז מי המקצוען?, ולמה לא חובבן?

יש משפט שאני אוהב לומר והוא ש"אם חשבתם שמקצוען עולה יקר חכו עד שתגלו כמה עולה חובבן" ואכן כאשר אתם בתהליך תכנון אירוע בעל משמעות כמו חתונה או בר מצווה הרי שבחירת אטרקציה כמו עיצוב אירועים בבלונים חייבת להתבצע בצורה מחושבת. בחירה של אמן בלונים חייבת להתחיל מהמלצות של חברים או מכרים וצפייה בזמן אמת בהתנהלות של האמן בזמן האירוע. בנוסף חשוב לוודא כי כמות הבלונים והאלמנטים שהוא ייצור יספיקו לקהל האורחים שמתוכנן להגיע, כל אלו ועוד חייבים להיקבע מבעוד מועד.יהיו כאלו שמבחינתם עיצוב אירועים בבלונים מסתכם בתליית בלונים בכניסה לאולם ואילו לאחרים זה עיצוב השולחנות בהתאמה לשמלת הכלה וחליפת החתן. בנוסף תדאגו לקבל בכתב את התחייבות האטרקציה על מנת שבאמת מה שהובטח לכם יתקבל ולא תגלו באמצע הערב כי נגמר המלאי ולאורחים חסר וההבטחות פרחו ונעלמו להם באוויר.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם