עיצוב בבלונים זו חוויה שלא תשכחו להרבה זמן, בין אם יש לכם בר מצווה ובין אם יש לכם חתונה להרים תוכלו להשתמש בשירותים שלנו ואנחנו מבטיחים לכם שכל האורחים יזכרו את האירוע שלכם.

כולנו מוזמנים כל כך הרבה פעמים בחיים לאירועים ולכן לכולנו יש סוג מסויים של נסיון באירועים ומה לעשות אי אפשר להגיד שכל האירועים הם טובים. חלקם טובים וחלקם טובים פחות ואת אלו שאנו תמיד נזכור לטובה זה אלו שהביאו ערך מוסף, אם זה האנשים היו באירוע, אם זה האוכל שהיה באירוע, אם זה המוסיקה שהייתה בו או אם זה העיצוב וסוגי הפעילויות שהיו באותו האירוע.

עיצוב בבלונים זה לא רק קישוטים כמו שהיינו שמים פעם בפאר מסביב לעץ אלא זו האומנות שלנו, אנו הופכים כל מקום לפנטזיה, כל סיפור למציאות ומוסיפים כמה אקסטרות על הדרך שנדבר עליהן.

מה כולל עיצוב בבלונים:

יש כל מני הפקות של עיצוב בבלונים, יש עיצובים בבלונים לחתונות, לבר מצווה או בת מצווה וכן הלאה. לכל אירוע אנו מתאימים את השירות הטוב ביותר ומלווים את הלקוח משלב הרעיון שיש לו בראש ועד למה שקורה בפועל:

  1. עיצוב השולחנות
  2. עיצוב הכניסה
  3. עיצוב הבר
  4. עיצוב רחבת הריקודים
  5. עיצוב התקרה של האולם

כל אלו רק דוגמאות לאן אפשר לקחת את העיצוב בבלונים וזו רק ההתחלה, לכל אלו תוכלו להוסיף אמן בלונים לרחבה שיכניס לאירוע שלכם ערך מוסף והמון הפתעות כמו יצירת בלונים אישיים לאורחים ותחרויות בבלונים. תארו לכם שהאורחים רוקדים ונהנים וסביבם עולם שלם של בלונים מרחפים וצבעוניים מכל הסוגים הטובים ביותר. תארו לכם שכל הבר משקאות עטוף בבלונים, תארו לכם בלוני ענק בצורה של בעלי השמחה ותארו לכם קשתות יפייפיות בצבעים האהובים עליכם בכניסה לאירוע. באחריות שזה יכניס חיים וצבע לתוך האירוע שלכם שאותו לא עושים כל יום וכולנו רוצים שיזכרו אותו לטובה בסוף. חשוב שנשקיע איפה שבאמת כדאי באירועים וזה בדיוק מה שתעשו אם תשקיעו בדבר שנקרא עיצוב בבלונים.

אז מה נשאר לכם לעשות?

בשביל להתחיל עם עיצוב בבלונים כבר לאירוע הקרוב שלכם כל שנותר לכם לעשות הוא להרים טלפון כבר היום אלינו! להרים ולרקום חלום לוקח זמן, חישבו מה אתם אוהבים ובאיזה רוח הייתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה. היתרון הענק בעיצוב בבלונים הוא שאפשר הרים לחיים כל נושא מהדף למציאות. אם לילד או לחתן ולכלה יש נושא שהם מאוד מחוברים אליו אפשר להפוך את כל האירוע לאותו הנושא באמצעות הבלונים, אפשר לקשט את כל התקרה והאורחים ישארו פעורי פה. אתם מוזמנים להסתכל בתמונות ולהתרשם בעצמכם! מאחורינו שנות נסיון רבות ותעודה רשמית שכן אנחנו הדבר האמיתי, אז אל תלכו אחרי כל אחד שיש לו בלונים בכיס, הזמינו אמן בלונים מקצועי ולא תצטערו!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם