אירוע באשר הוא לרוב מהווה את חלוקת האושר שלכם עם הסובבים אתכם, חתונה, ברית או בר מצווה כולם כאחד מודיעים בריש גלה למשפחה לחברים ולקרובים כי אתם חוגגים. את הזיכרון מהאירוע מנציחים על סרט וידאו, תמונות, אלבום או מגנטים לאירועים.

על מנת להותיר את הזיכרון של האירוע אצל כולם מנפיקים ומצלמים מגנטים לאירועים. מטרת המגנטים לאירועים היא כמו עיצוב בלונים לאירועים , להזכיר כי הייתם שם, להראות למשפחה את האירועים בהם ביקרתם וכמובן להראות כדי להראות. למעשה צילום מגנטים לאירועים אינו עבור בעלי האירוע אלא עבור האורחים או המשפחה, ככל שיהיו יותר מגנטים לאירועים לאורחים כן כולם יוכלו לומר שהיו אצלכם באירוע.

מה הם בעצם מגנטים לאירועים?

צילום אירוע באשר הוא מתבצע על ידי צלם אירועים, ישנה חלוקה ברורה בין צילום האירוע לטובת סרט וידאו או לטובת אלבום תמונות לבין צילום מגנטים לאירועים. מגנטים לאירועים תמונות הם בעצם צילומי סטילס רגעיים שמנציחים רגעים חד פעמיים מיוחדים וספונטאניים. רגעים אלו כגון ריקוד, חיבוק, ליטוף או נשיקה ארעית מצולמים על ידי צלם המגנטים לאירועים ומודפסים במדפסת צבעונית יחסית באיכות גבוהה. את ההדפסה של התמונות מדביקים על לוח מגנט גמיש שעוביו לרוב לא עולה על 0.4 מילימטר. דפי מגנט אלו בגודל של A4 הינם בעלי צד אחד דביק. את התמונות המודפסות מניילנים על ידי מכונת למינציה ולאחר מיכן מודבקים על לוח המגנט. כאשר ההדבקה מסתיימת חותכים את התמונות למידה על ידי גיליוטינה.

תפוס ת'רגע, מגנטים לאירועים שזוכרים

כאמור מגנטים לאירועים מטרתם להנציח רגעים ספונטניים, אין מטרת הצילום ליצור פוטומונטאג' מקצועי עם פוזיציות מושלמות, הארעיות שבתמונה עושה את ההבדל. קיימת בעיה כאשר מצלמים מגנטים לאירועים והיא נובעת מהעובדה שאין אפשרות לצלם להיות ב 2 מקומות בו בעת, ולכן כאשר בוחרים צלם לטובת צילום מגנטים לאירועים יש צורך לוודא כי כמות האנשים המוזמנים מתאימה ליכולות הצלם, אחרת מומלץ ביותר לבחור צלם שמגיע לאירוע עם שותף, בדרך זו הצלם מצלם תמונות באירוע, השותף מקבל מפעם לפעם את כרטיס הזיכרון של מצלמת הצלם ומדפיס את התמונות ויוצר את המגנטים לאירועים. את התמונות המודפסות שהוכנו והוסבו למגנטים לרוב תולים על לוח מגנטי במיקום מרכזי וכל אחד מהאורחים המצולמים יכול לזהות את עצמו מצולם ולקחת את המגנט שלו. למגנטים המודפסים יש אורך חיים יחסית מוגבל ואינם נשמרים לאורך זמן, ככל שההדפסה איכותית יותר כך התמונה תישמר יותר, אולם לרוב המגנט דוהה עם הזמן או מתקלף.

צילום מגנטים לאירועים ניתן לבחור מתמונות מגנטים שיש על המקרר כך ניתן לראות ולהתרשם מהתמנות של חברת המגנטים וללא הסיכון הכרוך בזה שמזמינים את שירותיהם ללא ידיעה איזה איכות תתקבל באותו היום באירוע שכידוע לא ניתן יהיה לעשות שינויים.

אירוע מושלם מתחיל עם קליפ מבית וידאו פרו >>

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם