הילדים שלכם מסיימים את השנה בבית הספר היסודי וברצונכם לערוך עבורם מסיבת סיום יוצאת דופן? אם ברצונכם להפתיע אותם ולהשקיע הפעם קצת יותר מחשבה, המאמר הבא הוא בהחלט מיועד עבורכם. מסיבות הסיום בדרך כלל, אולי כמעט תמיד נראות אותו הדבר. קצת כיבוד, כמה קישוטים נחמדים ובעיקר תחושת שמחה של הילדים כי בקרוב יצאו אל החופש הגדול.

מה דעתכם על עריכת אירוע שיגרום להם לרצות להישאר בבית הספר עוד קצת. הפעם תוכלו לעצב אירוע שיישאר חרוט בזיכרון הילדים כמסיבת הסיום היפה והמוצלחת ביותר שנכחו בה. האם אי פעם חשבתם על עיצוב בלונים כחלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם, הרי אין דבר שילדים אוהבים יותר מאשר בלונים ואם מסיבת הסיום תהיה כולה סביב נושא הבלונים, לא יישאר ילד אחד במסיבה שיצליח להוריד את החיוך מעל פניו.

בלונים וחיוכים

עיצוב בלונים לאירועים הוא עיצוב שיכול להפוך את האירוע של מסיבת הסיום לאירוע המדובר של השנה. עיצוב בלונים לאירועים יכול להתאים את עצמו למסיבות בגילאים שונים. אפשרי ואפילו מומלץ, לבחור נושא מסוים ושכל העיצוב ימשיך את הקו של הנושא המדובר. לדוגמה, אפשר לבחור נושא שמדבר אל הילדים כמו דמויות אהובות מספר שקראו במהלך השנה או סדרה שהם ראו ולעצב ולהציב בחלל את הדמויות השונות. אפשר להשתמש בצבעים המאפיינים את הנושא ולעצב סידורי שולחן, עמודים, קשתות ואלמנטים נוספים התומכים ברעיון המרכזי. ברגע שהילדים יגיעו אל האירוע הם יכנסו אל תוך עולם המדבר אליהם ושם יחגגו את מסיבת הסיום. כמובן שאינכם אמורים לעצב את הבלונים בעצמכם. בשביל זה ישנם אנשי מקצוע הנקראים אמני בלונים. אמני הבלונים הם מומחים בעיצוב בלונים לסוגים שונים של אירועים ויחד תוכלו לחשוב על הרעיון אותו תרצו להוציא לפועל. ישנם אמני בלונים שבנוסף לעיצוב גם מעבירים הפעלות המשלבות בלונים וזו יכולה להיות אטרקציה נוספת נהדרת המשתלבת במסיבת הסיום. מה יכול להיות נחמד יותר מאשר ליצור מבלונים אובייקט שאהבנו כאשר נכנסנו לאירוע בפעם הראשונה, לזה הילדים שלכם לא יצפו.

זיכרון מתוק מבלון

אז הנה, רעיון סופר מקורי למסיבת סוף השנה הבית ספרית של הילדים. ישנם אמני בלונים רבים ולא כולם עוסקים בעיצוב בלונים לאירועים. חפשו אמן בלונים היודע לשלב עיצוב בלונים עם הפעלות על מנת שתוכלו להנות מהחבילה השלמה אותה מציע עולם הבלונים הרחב. מי העלה על דעתו שבלונים הם כבר לא קישוט בלבד אלא יכולים להעניק לאירוע משמעות גדולה ורחבה יותר מזו שהייתה בעבר. השילוב של עיצוב בלונים באירועים יכול בהחלט להפוך את האירוע המדובר לבלתי נשכח, להעלות ולהציב רף חדש למסיבות הסיום הכיתתיות. אין סוף לאובייקטים השונים שניתן לעצב בעזרת בלונים, אפילו דברים שלא העזתם לחשוב עליהם. עיצוב בלונים לאירועים יכול להתאים לסוגים שונים של אירועים, מאירוע חתונה, דרך אירוע עסקים וחברה ועד למסיבת הבריתה של התינוקת שלכם. לכו על זה!

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם