בר מצווה היא חגיגה של התבגרות המסמלת את המעבר של הנער מעולם הילדות לעולמם של המבוגרים. על פי המסורת היהודית, טקס בר מצווה כולל עליה לתורה שהנער עושה לראשונה בחייו.

הטקס מסמל כי הנער מקבל על עצמו את חוקי התורה. סגנון חגיגת אירוע זה נקבעים על פי רוב על ידי המשפחה ואורח החיים שלה. יש משפחות שיחגגו את הבר מצווה בכותל, בעוד משפחות אחרות יאפשרו לילד לבחור את הסגנון של המסיבה. רבים אף מוותרים היום על הטקס היהודי והופכים את הבר מצווה לחגיגה מושקעת עם הפקה מקצועית נטולת כל מאפיין דתי. דרך נוספת לחגוג את הבר מצווה היא לבחור את המקום המושלם שמספק הן למבוגרים והן לילדים שיוזמנו לאירוע את כל מה שדרוש על מנת שכולם ייהנו מהחגיגה.

מתחם משחקים

אחת הדרכים הפופולאריות כיום לחגיגת בר מצווה היא יום כיף במתחם משחקים מאובזר שמספק את המקום המושלם לאירוע שכולו מוקדש לילדים. מקומות לבר מצווה שבהם ניתן לחגוג כזה אירועי יציעו מתחם משחקי מחשב, רחבת ריקודים ומתחם אוכל עם דוכנים שיגישו את המאכלים האהובים על הילדים. במקום כזה הדגש הוא על יצירת חוויה מיוחדת עבור הילד והחברים שלו שייהנו מהדברים הכי פופולאריים. מקום לבר מצווה שמארח אירועים מסוג זה, יעניק ללקוחותיו שירותי הפקה על מנת להביא לאירוע את כל האלמנטים הדרושים כמו עמדות משחק, דוכני אוכל, מפלי שוקולד, פסלים מתוקים ועוד.

אולם שהוסב למקום מושלם לבר מצווה

במידה ומעוניינים לחגוג בר מצווה באירוע קלאסי עם סעודה, טקס עליה לתורה וריקודים, כדאי לפנות לאחד האולמות שהותאם לחגיגות בר מצווה. באולמות מסוג זה תמצאו מסכי ענק שעל גביהם ניתן להקרין קליפ בר מצווה. בנוסף, ניתן גם להציב בהם מכונות צילום או תא טלפון נייד שהוא תא הקלטות על מנת לספק למוזמנים הצעירים את האקשן המתבקש לצורך הפקת ההנאה מהאירוע. ההורים והאורחים ייהנו במקום כזה מאירוע קלאסי שכולל קבלת פנים, טקס, סעודה וריקודים.

מסעדה שיש בה את כל מה שצריך

קיים בתחום האירועים טרנד חדש יחסית שמכתיב פניה למסעדות על מנת לחגוג אירועים כמו בר מצווה למשל. מסעדות כאלה מבטיחות, מלבד אוכל ברמה גבוהה, גם במה שעליה ניתן לערוך את טקס עליה לתורה ואת האבזור הנכון שדרוש להקרנה או להופעה. חגיגת בר מצווה במסעדה תהיה כמובן אינטימית וסולידית יותר וזה עשוי להתאים במיוחד למשפחות קטנות שלא מעוניינות בהפקת אירוע גרנדיוזי לכבוד העלייה לתורה של בנם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם