גיל בר המצווה נחשב למשמעותי ביותר ולא רק עבור יהודים שומרי תורה ומצוות. זהו גיל שבו עובר הילד מהפך של ממש ומתקרב בצעדי ענק לעולם המבוגרים. גיל זה ראוי לחגוג כמו שצריך, באירוע מושקע ובמקום מתאים. בשורות הבאות נראה איך בוחרים נכון מקום לבר מצווה, מה ראוי לבדוק לפני שמחליטים ואילו אטרקציות כדאי להוסיף, כדי שהאירוע יהיה יותר מיוחד ויותר סוחף.

כל האפשרויות לכל הטעמים

כאשר מחפשים מקום לבר מצווה כדאי לשים לב שיש כמה וכמה אפשרויות. ראשית, ניתן למצוא אולמות אירועים שבהם ניתן לקיים את כל סוגי האירועים באשר הם. שנית, ניתן למצוא את גני האירועים שמהווים תפאורה נאה לכל אירוע, עם פינות חמד, צמחיה נאה ואווירה. בנוסף, ניתן לקיים אירוע מסוג בר מצווה גם במועדונים מיוחדים, חלקם כאלה שהוקמו במיוחד לאירועים לצעירים. במידת הצורך, ניתן גם לקיים אירועי בר או בת מצווה גם במסעדות עם אולם פרטי צמוד, במיוחד כאשר מספר המשתתפים יחסית איננו גדול.

כל הגימיקים וכל האטרקציות

בחירה של המקום הנכון לבר המצווה אינה רק בחירה בין מסעדה ואולם פרטי, אולם אירועים או גן או מועדון מושקע. הבחירה של המקום הנכון מבוססת גם על מגוון הגימיקים והאטרקציות שניתן לקבל כעסקת חבילה. כמעט כל מקום לבר מצווה שמכבד את עצמו מציע כמה וכמה סוגים של אפשרויות להעשרת האירוע. בין האפשרויות השונות ניתן למצוא:

  • מסכי ענק – עליהם ניתן להקרין גם קליפים ושירים וכן גם ברכות מצולמות, אלבומי תמונות שעברו עריכה והתאמה, אנימציות שנבחרו במיוחד וכדומה.

  • הפעלות ושירים – באירועים רבים מקובל לשלב שירי קריוקי, הופעות חיות והפעלות שונות. יש מקומות שמציעים מנחה מטעמם וכמובן שכל זאת בתוספת של פתרונות הגברה.

  • משחקים ומתקנים – מקומות רבים לבר מצווה כוללים מתחמי משחק ומתקנים שונים לטובת החוגגים. ניתן למצוא עמדות של מחשקי כדור, הוקי אוויר, קליעה למטרה וכן גם סוגים שונים של משחקי מחשב ווידאו.

בחלק מהאירועים ובחלק מהמקומות ניתן לקבל גם עמדות של כיבוד מיוחד, נקניקיות, המבוגר, פופקורן, כיבוד מתוק, שתיה מתוקה, עמדות צילומים לברכות או למגנטים מובחרים ועוד.

המקום הנכון בתקציב הנכון

בתוך המגוון הרחב של מקומות לבר מצווה ניתן למצוא לא רק שפע של אפשרויות אלא גם שפע של מחירונים. תוך כדי תהליך החיפוש כדאי לשים לב לגובה התקציב שבו ניתן לממן את האירוע שכן לא כל משפחה יכולה  להרשות לעצמה תקציב בלתי מוגבל.

כאשר משלבים בין התאמה לפי מספר המוזמנים, התאמה לפי סגנון, אווירה ואטרקציות והתאמה גם מבחינה תקציבית ניתן להגיע לתוצאה משביעת רצון ואף הרבה מעבר לכך. כאשר מוצאים את המקום הנכון ומשלבים את האטרקציות המתאימות זוכים בחוויה מיוחדת וכל המוזמנים, בני המשפחה והחברים נהנים ביחד מהאירוע רב המשמעות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם