אם אתם רוצים עיצוב צעיר, מיוחד, ייחודי ושכולם ידברו עליו אז תכירו עולם שנקרא עיצוב בלונים.

עיצוב בלונים הוא מקצוע מיוחד וייחודי שרבים טועים לחשוב כי הוא מסתכם בקיפול, סיבוב וכיפוף גומיות..

אמן עיצוב בלונים מתמחה בעיצוב ויצירת צורות ודמויות מגוונות. אומנות הכיפוף ויצירת הצורות מאפשרת יצירת עיצובים מרהיבים שמראים עד כמה האמן יכול להיות יצירתי וייחודי. מקצוען אמיתי מסוגל לייצר כמעט כל דבר בעזרת הבלונים. החל מחיות, פרחים, אביזרי נוי ונוף ועד לעיצוב מושלם של אולמות, רחבות, פרקים ועוד.

לאירוע או חגיגה, זו האטרקציה החמה ביותר

עיצוב בלונים הפך להיות אחד הטרנדים החמים ביותר בתקופה האחרונה ובמיוחד כאשר מדובר על אירוע כמו חתונה, בר מצווה וכדומה. אל אל לכם לטעות שעיצוב בלונים מסתכם בהכנת כלב או כתר לראש, עיצוב מקצועי כולל בחובו גם אלמנטים נוספים שכוללים את נראות האולם והעיצוב הכללי שלו. חלק נכבד מעיצוב בלונים הוא התכנון של מערך האטרקציה. הדבר כולל את עיצוב האולם, הקישוט שלו בהתאמה לסוג האירוע שעומדים לחגוג, לדוגמה עיצוב בלונים לחתונה יהיה שונה בתכלית מעיצוב לבר מצווה בדיוק כמו שזה שונה מעיצוב לבת מצווה, גם עיצוב השולחנות מהווה חלק נכד מהעיצוב הכללי שאותו יש לתכנן בקפידה. מומלץ להתכונן ולתכנן מראש מה תבקשו שיהיה על השולחנות ובאולם כולו. כאשר מחליטים על העיצוב, הצבעים והאלמנטים שיתפסו תפקיד באירוע חשוב לוודא כי אומן הבלונים אכן ערוך ומבין את הצרכים בהתאם לכמות האורחים שיגיעו. חשוב לציין כי בחירת העיצוב חשובה מאוד ומחייבת להשתלב עם הסגנון הרצוי על ידי בעלי האירוע.

היתרונות בעיצוב בלונים באירוע

בשנים האחרונות האירועים המשמעותיים בחיינו קיבלו משקל רב יותר מבחינות רבות, ביניהם האטרקציות שיש באירוע. מבין כול האטרקציות השונות עיצוב בלונים היא האטרקציה המיוחדת ביותר מכיוון שעיצוב בלונים לא מסתכם בכיפוף בלון אלא בעיצוב אמיתי של אלמנטים כגון אגרטלי פרחים, קשתות לכניסה ואפילו את שולחנות האורחים. ככל שאומן הבלונים מקצועי יותר כך מובטח לכם אירוע ססגוני יותר ומעוצר בצורה ייחודית יותר. חשוב לוודא ולבדוק עד כמה הבלונאי בעל ותק וניסיון ויכולת לעצב לכם את האירוע המושלם עבורכם. בחירה בעיצוב בלונים לרוב תהיה מיוחדת וססגונית מכול אטרקציה אחרת. מבין העיצובים המוכרים יותר תוכלו לראות את קשתות הכניסה המפוארות שמעטרות את הכניסה לאולם האירועים או את הדמויות המיוחדות שמעטרות את שולחנות האורחים ואפילו את העיצובים שמיוצרים בזמן אמת לטובת החוגגים על רחבת הריקודים. השפע והצבעים הופכים כול אירוע לשמח יותר וייחודי יותר. ביחירה בעיצוב בלונים מחייבת אתכם לראות במו עיניכם את האומן בפעולה, זכרו לשאול בדיוק מה תקבלו באירוע ומה כלול ומה לא. לרוב יהיו כלו שיכינו מראש את האלמנטים ויחלקו אולם כפי שרובכם מכירים האטרקציה האמיתית היא לרואת בזמן אמת כיצד מכמה גומיות מנופחות נוצרת דמות מיוחדת.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם