אירועים ממלאים את חיינו, כל אירוע מאופיין על ידי מוסיקה לאירועים שמתאימה לו, ישנם אירועים שונים שלהם מתאימים מוסיקה לאירועים שונה, לרוב בחירת המוסיקה לאירועים חייבת להתבצע תוך מחשבה מעמיקה על מנת שהאירוע יקבל את האופי המתאים והנכון שלו.

תתארו לכם חתונה עם מוסיקה לאירועים עסקיים, או לחילופין אירוע ממלכתי עם מוסיקת היפ הופ קופצנית, כאמור לכל אירוע יש מוסיקה לאירועים שמתאימה לו ואת הבחירה הנכונה מומלץ שיעשה בעל מקצוע מיומן שהוא לרוב התקליטן או בשמו המוכר DJ. לא אחת קורה שהבחירה לא נעשית על ידי גורם מוסמך אל על ידינו עצמינו ויחד עם זאת נבחרים שילובים ושירים שלא תמיד הולכים ביחד והתוצאה היא בלגן מוסיקלי אחד גדול שבמקום לגרום לכולם ליהנות הקהל לא רוקד או מרגיש תחושת אי נוחות

מה חשיבות ה DJ בבחירת המוסיקה לאירועים?

כאמור יש לא מעט סוגים של אירועים וכמו שלכל ארוחה יש מתכון מתאים כך גם לכל אירוע יש מוסיקה לאירועים שצריכה להתאים בנוסף על עיצוב בלונים, וממש כמון שאת המתכון לארוחה מנצחת מרכיב השף כך גם בבחירת מוסיקה, התקליטן הוא השף של השירים והנעימות. על מנת לבחור נכון והכוונה היא שהאורחים או הקהל ייהנו או ירגישו בנוח באירוע התקליטן חייב להכיר ולהבין את הקהל שמולו, כך גם יוכל התקליטן להרגיש בזמן אמת את הקהל ולשנות את המוסיקה כשיידרש או כאשר האורחים לא ירגשו בנוח. לרוב התקליטן בקי מאוד במוסיקה ובסגנונות השונים, לא אחת התקליטן מכיר את השירים החדישים ביותר הרבה לפני שהקהל מכיר. רק מי שנמצא עם היד על הדופק מבחינת מוסיקה, שירים ונעימות ומכיר את כל הזמרים והאלבומים שהם מפיקים, רק תקליטן כזה יכול ליצור מוסיקה לאירועים שעושה הבדל עם משמעות ועליכם החובה לוודא כי אכן הוא מיומן.

בחירת תקליטן לאירועים שונים

אם נמשיך עם ההשוואה לשף במסעדת גורמה הרי שיש שפים שמתמחים בקינוחים, ויש כאלו שהמומחיות שלהם היא בשר וכדומה, גם בבחירת תקליטן חשוב לוודא כי המוסיקה לאירועים תהיה נכונה ומתאימה לסוג האירוע ומי שאמון על כך הוא לא אחר ממאשר התקליטן. נציין גם שבחירת התקליטן יכול להסתמך על הקליפ לאירוע, כלומר יצירת קליפ חתונה או בת מצווה דורשים בחלק מהסגנונות אולפן הקלטות ולכן כדאי לבחור בתקליטן שמסוגל לתמוך בזה. לאחר מכן את החומרים מאולפן ההקלטות ניתן להעביר לעריכה מקצועית כמו שלוידאו פרו ובכך להפיק קליפ מדהים בסגנון שלכם. מומלץ מאוד כאשר בוחרים מוסיקה לאירועים להתייעץ עם התקליטן, אין בעיה להטיל וטו ולומר כי רק מה שאתם בוחרים או מכתיבים הוא זה שיתנגן אולם תיקחו בחשבון שאם אתם מכינים את רשימת ההשמעה למוסיקה לאירועים ולא מקשיבים לDJ הרי שהעניין הופך להיות באחריותכם המלאה. ובכן את בחירת המוסיקה לאירועים יש לעשות על ידי קבלת המלצות ואת ההמלצות מומלץ לאמת מול התקליטן עצמו, מוסיקה לאירועים כאמור הינה מוסיקה שמתאימה את עצמה ויחד עם זאת חייבים את ידו המכוונת (תרתי משמע) של התקליטן, רק כך תבטיחו לעצמכם אירוע מרשים מכל הבחינות.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם