אוטוטו נגמר חודש אוגוסט והילדים חוזרים לבית הספר ולגן, אך עדין נשאר שבוע וכבר מיציתם כל פעילות אפשרית, נגמרו הקייטנות, נגמרה החופשה ליוון ואתם לא יודעים מה עוד אפשר לעשות עם המתוקים שלכם? ובכן, בשורות הבאות אספר לכם על פעילות מעניינת שתצליח לרגש כל ילד או ילדה מפני שהפעילות קשורה בבלונים.

כאשר ילדים שומעים על בלונים הם מיד מעלים חיוך על פניהם, כל מה שקשור לבלונים הם ישמחו לקחת בו חלק. אם מתחשק לכם להעניק לילדכם פעילות שהיא קצת יוצאת דופן מהפעילויות הרגילות שעשיתם אתם במהלך הקיץ, אטרקציה כמו עיצוב בבלונים תעשה להם את החופש הגדול. אם כך, מהי האטרקציה הזו, מי אחראי עליה וכמובן מה עושים בה והיכן יכולה להתקיים.

מהו עיצוב בבלונים

עיצוב בבלונים הוא קודם כל, עולם ומלואו. ניתן לעשות המון דברים על ידי עיצוב בבלונים אך כרגע נתרכז בהפעלה שתשנה את החופש הגדול עבור ילדיכם. מי שאחראי על האטרקציה הזו הוא כמובן אמן או אמנית הבלונים. אמן הבלונים יעביר לילדים שלכם הפעלות הכוללות הצגה של ניפוח בלונים בצורות שונות ולאחר מכן, יגרום להם לשתף פעולה איתו ואחד עם השני ויחד ייצרו אובייקטים שונים מבלונים. בדרך כלל הילדים אינם מבינים איך אמני הבלונים עושים את מה שהם עושים והסקרנות שלהם היא גדולה. ברגע שיבינו שגם הם יכולים לעשות זאת, החוויה שהם יקבלו תהיה עשירה. אתם יכולים ליצור קבוצה קטנה או גדולה של הורים שמעוניינים באטרקציה הזו גם כן, לבחור את הבית של אחד ההורים בקבוצה ולהזמין לשם את אמן הבלונים שיגיע לכמה שעות לעשות לילדים שמח. גם אתם תוכלו להשתתף בסדנת היצירה של הבלונים. ההפעלה הזו יכולה ליצור גיבוש בין הילדים וגם ביניכם לקראת השנה החדשה שעוד רגע מתחילה.

למי פונים

ישנם הרבה אמני בלונים שמעבירים הפעלות וסדנאות לאנשים בכל הגילאים. כן כן, עיצוב בבלונים יכול להתאים לכולם ולאו דווקא לילדים בלבד. ניתן לייצר צורות ודמויות בנושאים שונים בהתאם לגיל ולהתאים את ההפעלה או הסדנה במיוחד עבור הקהל באירוע. כאשר אתם פונים אל אמן בלונים, בדקו את העבודות השונות שמוצגות בפניכם והבינו אם הפעלות הן חלק ממה שהוא עושה. ישנם אמני בלונים שאינם מעבירים הפעלות אלא רק מעצבים אירועים בעזרת שימוש בבלונים, עוסקים בקידום מכירות ומעצבים סידורי שולחן. כמובן שיש אמני בלונים שיודעים לתת מענה על כל השרותים הללו יחדיו. אמני הבלונים מאוד אוהבים את המקצוע שלהם ולכן ירצו להעניק לכם את ההפעלה הטובה והמהנה ביותר על מנת שהילדים יזכרו אותה לאורך שנים. אז קדימה, החופש מגיע לסיומו ויש לכם הזדמנות נהדרת לפעילות מהנה שגם תעסיק את הילדים שלכם לכמה שעות במהלך היום וגם תגרום להם להנאה ואושר כך שליום הראשון של הלימודים או הגן יגיעו עם חיוך.

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם