מסיבת יום הולדת היא אחד האירועים המשמחים ביותר שקיימים אין זה משנה איזה גיל חוגגים. ישנם ניסיונות כל שנה להפוך את מסיבת יום ההולדת לאירוע מיוחד עוד יותר וכל פעם לחדש עם אטרקציה חדשה שעוד לא ראינו. ישנה אטרקציה נהדרת שבהחלט יכולה להפוך את אירוע יום ההולדת למסיבה בלתי נשכחת שאף אחד מהאורחים לא ציפה לה.

האורחים גם לא הולכים לשכוח את האירוע הזה בקרוב. בשורות הבאות אכתוב על עיצוב בלונים שיכול להפוך כל אירוע למשהו מיוחד. המון אנשים נוטים לחשוב שבלונים תמיד היו ויהיו מיועדים עבור מסיבות ילדים. עיצוב בלונים לאירועים ישנה את המחשבה שלכם כי באמת יכול להיות מתוכנן עבור כל מסיבה, בכל גיל אין זה משנה אם האדם החוגג מציין שישים שנים או שש שנים. האנשים האחראים על עיצוב הבלונים הם כמובן אמני הבלונים שמשימתם ומטרתם העיקרית היא להגשים את חלומכם ולעצב עבורכם חלל רק מבלונים בנושא הנבחר.

העיצוב עצמו

עיצוב בלונים לאירועים הוא סגנון עיצובי מיוחד במינו. כאשר מדברים על סגנון עיצוב כזה, אין הכוונה היא לדקורציה או קישוט חלל המסיבה באמצעות בלונים כפי שאנו בדרך כלל רגילים לראות במסיבות ימי הולדת שונות ואירועים באופן כללי. כאשר מעצבים באמצעות בלונים בלבד הכוונה היא לעיצוב המון אלמנטים הקשורים אל נושא אחד ספציפי המאפיין את בעלי השמחה או נושא שמי שחוגג מאוד אוהב. אמני הבלונים השונים הם מעצבים לכל דבר. ניתן לעצב את האירוע בכל מיני נושאים שונים. לצורך הדוגמה, ילדה בת שש חוגגת יום הולדת ומאוד אוהבת נסיכות. כל האולם של המסיבה יהיה מעוצב באלמנטים שונים המזכירים את עולם הנסיכות. בעזרת הבלונים ניתן לעצב את החלל בדומה לארמון, להכין שרביט וכתרים לילדים וכמובן כס מלכות לילדה החוגגת. עכשיו נתאים את העיצוב למבוגרים. נניח שאדם חוגג יום הולדת שישים ואחד מתחביביו הוא לשחק את משחק הפוקר. כל חלל האירוע יכול להיות מעוצב באלמנטים המזכירים את משחק הפוקר ואפילו לעצב שולחן פוקר באמצעות הבלונים. המטרה של עיצוב בלונים היא בעצם להכניס את החוגגים והאורחים אל עולם אחר לכמה וכמה שעות שיחושו כאילו נחתו במקום אחר. אירוע מהסוג הזה ניתן לחגוג כאירוע חברה, מסיבת רווקות, אירועי חינה, השקות וכל אירוע אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. עיצוב בלונים לאירועים בעצם מאפשר לעוף על כנפי הדמיון לכמה שעות.

אמני הבלונים

אמני בלונים למדו ורכשו ידע וניסיון רב בעיצוב האירועים השונים באמצעות בלונים בלבד. מטרת אמן או אמנית הבלונים הוא גרום לכם להנות מן העיצוב ולחוש שמחה וכמובן לחגוג עד השמים באירוע שלכם. את האמן הנכון תוכלו לבחור על ידי התרשמות מעבודותיו השונות. בחרו אמן בלונים שתתחברו אליו גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית, יחד תוכלו לערוך אירוע שייזכר כאחד האירועים המעניינים והמקוריים ביותר שאי פעם האורחים שלכם זכו להיות בו.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם