האמת היא שהקשר בין בלונים ואירועים מסוגים שונים יכול להיות דיי ברור. הרי באיזה אירוע לא נמצא את נוכחות הבלונים, איזה מן אירוע זה יהיה בלי שבלונים יקשטו אותו ויעניקו לחלל צבעוניות חגיגית. המאמר הבא דווקא ידבר על קשר אחר בין אירועים שונים ובלונים שלא קופץ ישר לראש כי לא כולם בהכרח מכירים אותו.

אם לא שמעתם מעולם על עיצוב חלל אירוע באמצעות בלונים בלבד ובמקרה אתם מחפשים רעיון מקורי וחדש להפקת אירוע מתקרב, יכול להיות שהרעיון הבא ידליק אתכם. כמה פעמים הגענו לאירוע והבלונים הציפו את החלל, בלונים בגדלים שונים, צבעים שונים, בלונים בתוך בלונים, בלוני הליום ובלונים רגילים, ראינו כבר הכל. עיצוב בלונים אינו דומה בשום צורה לדקורציה או קישוט החלל באמצעות בלונים אלא נחשב לעיצוב של ממש. עיצוב של ממש, הכוונה היא לעיצוב שמצליח להשפיע על החלל ולעורר תחושות באנשים הנמצאים בו כלומר, האורחים של האירוע. עיצוב בלונים יכול להפוך אירוע למשהו מיוחד במינו ולהפתיע את כולם.

מהו עיצוב בלונים

עיצוב אירועים בבלונים הוא סגנון עיצובי ורעיון מוצלח בפני עצמו. כל חלל האירוע עצמו יהיה מעוצב באמצעות אלמנטים מסוימים המעוצבים בנושא מסוים ורק מבלונים. מי שאחראי לעיצוב הנפלא הזה הוא לא אחר מאשר אמן הבלונים או אמנית. מי שעורך את האירוע בעצם יבחר נושא מסוים בו כל האירוע יעוצב. הנושא יכול להיות כל דבר ועבור כל אחד ואחת. אם החוגגים אוהבים כדורגל, החלל יעוצב באלמנטים מעולם הכדורגל כמו שער, מגרש דשא ואפילו דמויות של שחקנים בצבעים של קבוצה מסוימת אם תרצו. כל האלמנטים הנמצאים בחלל מבעוד מועד כמו בר המשקאות, השולחנות, הבופה, הכיסאות ועוד יקבלו התייחסות גם כן וישולבו יחד עם האלמנטים השונים המעוצבים רק על ידי בלונים. עיצוב אירועים בבלונים, גם אם אתם לרגע אינכם מסכימים, יכול להתאים לכולם אין זה משנה איזה גיל או אירוע חוגגים. ניתן לעצב באמצעות בלונים עבור כל הסוגים השונים של האירועים. עיצוב בלונים מתאים למסיבות כיתה ומסיבות חברה, מסיבת רווקים או רווקות, מסיבות השקה, בר מצוות ומסיבות Sweet Sixteen. אמני הבלונים הם מעצבים מוכשרים שלמדו, רכשו ידע ובעלי ניסיון רב בעיצוב האירועים השונים. מטרתם העיקרית של אמני הבלונים השונים היא לערוך לכם אירוע מיוחד במינו שהאורחים לא ישכחו עוד זמן רב.

תוספת מעשית

חלק מאמני הבלונים בנוסף לעיצוב מעבירים הפעלות וסדנאות המשלבות את הקהל. אם ברצונכם לגרום לאורחים לשתף פעולה וליצור יחד אלמנטים מבלונים, הפעלה לילדים או סדנה לצוות יכולות להיות רעיון מהנה ומגבש מאוד. על מנת לבחור את אמן או אמנית הבלונים שלכם כל מה שעליכם לעשות הוא להתרשם מעבודות העיצוב השונות של האמנים ולבחור באמן שאתם מתחברים אליו. יחד עם האמן תוכלו לבחור את הנושא המסוים ולהתכונן אל המסיבה השווה ביותר שערכתם מימיכם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם