יש יום הולדת בפתח? השמחה גדולה והילד שלכם גדל בשנה, תמיד מתעוררת השאלה מה נעשה הפעם, איך לגרום לילדים להנות ולהתרגש במקום להשתעמם ולהפריע? בכל יום הולדת יש את מרכיבי הבסיסי שלרוב אינם משתנים ואת האלמנט הנוסף שיוצר את ההבדל בין יום הולדת אחד לאחר ליצן, מפעיל או כל סוג אחר של הופעות לילדים . החוכמה היא למצוא את אותו מרכיב סודי את אותו אלמנט שיהפוך את האירוע למיוחד ומעניין מצד אחד ושהילדים יהנו מצד שני. בגדול יש 2 דרכים עיקריות לעשות את זה ועל כך נדבר בהמשך.

 

יש כל כך הרבה אפשרויות ליומולדת, במה לבחור?

כפי שאמרנו שאנחנו מתכננים  יומולדת יש מרכיבים קבועים ומרכיבים המשתנים בין יום הולדת אחת לשניה, הקבועים בדרך כלל הם הילדים שהוזמנו, הממתקים, ההפתעות והמתנות, אולם ביום הולדת יש מגוון משתתפים חלקם נהנים יותר וחלקם נוטים להשתעמם בקלות. קיום הופעות לילדים בימי הולדת מאפשר לילדים להנות מצד אחד ולמנוע מהם להשתעמם מצד שני. יש לא מעט אפשרויות של הופעות לילדים שחלקם תוכלו להקים בעצמכם בבית ללא עזרה חיצונית ואם אתם רוצים משהו קצת יותר מיוחד ומעניין ללא ספק יש הופעות לילדים המשלבות להטוטנים, ליצנים, בלונאים ועוד. לרוב הופעות לילדים שעושים לבד מעניינות יותר אך לא בהכרח שיתאימו לכל הילדים, צריך לקחת בחשבון שהופעה מתוכננת במקצועיות על מנת שכל הילדים יהנו, לא תמיד בתכנון הופעות לילדים ביתיות תצליחו לייצר את אותו אפקט שסוחף את רוב הקהל שלכם. לקיום הופעות לילדים יש יתרונות רבים כאשר הבולט שבהם הוא שתפקיד המורה / גננת מוסר מעליכם, אולי אתם יכולים בקלות להשתלט וליצור עניין אצל הילדים שלכם אולם כאשר מדובר על ילדי הגן כולם תנו למקצוען לטפל ביצירת עניין במקומכם ולנהל את האירוע, יש מגוון גדול של הופעות לילדים שיגרמו להם להנות ולשמוח עם חתן יום ההולדת. כיום ההופעות השונות כבר מעבר לליצן מצחיק, או קיפול בלונים משעשע, היום הופעות לילדים הן אירוע לכל דבר ועניין, ההופעות מכילות נושא מרכזי ויתר הדברים מסביב יוצרים עניין אצל הצופים, לא אחת הצופים לוקחים חלק בהופעה ומשתתפים בה. 

 

יתרונות של הופעות לילדים

כפי שכבר אמרנו ימי הולדת מזמן הפכו להיות הפקות של ממש, שילוב של כל מיני אטרקציות, מתנפחים, מתקני מזון והופעות לילדים שלא יביישו מסיבת סיום בתיכון. יש יתרונות רבים בקיום הופעות לילדים:

ארגון וסדר – ללא ספק אם אתם מביאים מפעיל חיצוני אתם מרוויחים פעמיים, ראשית את השקט מול הילדים המשתתפים והחשוב ביותר שהכל מתנהל בצורה מאורגנת ומסודרת, בכל רגע נתון יש משהו שקורא ומשתף ומשלב את הילדים.

זרימה – כל דבר חייב סדר ואם בחרתם בהפעלה מסודרת ומאורגנת האירוע שלכם יזרום כראוי עם מינימום עיכובים, הילדים יהנו בזמן, יאכלו בזמן ואף ילכו בזמן.

עניין – נכון שאת ההופעה או ההפעלה תוכלו לעשות בעצמכם, אבל על מנת ליצור עניין ולגרום לקבוצה של 20 – 30 ילדים להיות מרותקים יש ליצור עניין וכאשר אתם בוחרים הופעות לילדים המועברות על ידי בעלי מקצוע ללא ספק אתם יוצרים עניין מצד הצופים.

ערך מוסף – הופעות איכות מכילות נושא מרכזי ונותנות ערך מוסף לצופים, לעיתים זה יהיה בנושא זהירות בדרכים, או יחס לחברים, לא משנה מה העיקר שההופעה גם תהווה תועלת.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם