כבר מזמן ימי ההולדת אינם נחגגים כפי שהיו בעבר, כיום כל חגיגת יום הולדת לגיל 5 היא הפקת אירוע לכל דבר. מגיע מפעיל או מפעילה עם הצגת ילדים או נושא מרכזי ומשתף את הילדים, לעיתים זו תהיה הופעה בסגנון מירוץ למיליון, הישרדות, נסיכות ועוד. אולם אם אתם רוצים לצאת מהשגרה ולהפוך את היום הולדת לאירוע שיגרום למשתתפים להנות ולזכור אותו לזמן רב כדאי שתכירו את מופע הבלונים. מופע בלונים מאפשר לכולם להנות ממגוון עיצובים מיוחדים שהם הרבה מעבר לחרב או כלבלב. המופע הינו אטרקציה בפני עצמו שמשדרג את האירוע. מופעי בלונים ניתנים להתאמה לסוג הקהל, הכוונה היא שניתן להופיע מול ילדים או מול מבוגרים ובכך ליצור הופעות שמתאימות לא רק לימי הולדת אלא גם למסיבות סיום, אירועי חברה ועוד.

למי מתאים מופע בלונים?

מופע בלונים עלול להישמע לכם ילדותי מידי אבל למעשה הוא מתאים לכולם בלי יוצא מן הכלל, החל מפעוטות ועד לגיל השלישי, כולם אוהבים בלונים, הקשר בין שמחה לבלונים הדוק וכל מי שיש בסביבתו בלון מרגיש תחושה חגיגית ושמחה מחלחלת לתוכו. מופעים המשלבים בלונים יכולים להתחלק ל 2 קבוצות, הסטנדרטיים והמיוחדים, כמעט ואין אמצע. המופעים הסטנדרטיים לרוב מכילים נושא מרכזי שמשתף את הקהל ומשלב יצירות מבלונים כגון הכנת כתרים, חרבות, כלבים וכדומה, אולם המופעים המושקעים משלבים אומנות בלונים לכל דבר ועניין, המשתתפים הם הצופים ויחד עם שילוב אנרגיות גבוהות ואוירה טובה לאורך המופע זה הופך להיות אירוע מיוחד במינו. היתרון של מופעי בלונים לילדים הוא שיש חיבור לכולם החל מבעל השמחה, הילדים, ההורים ואפילו סבתא והסבא נהנים מהמופע שמשלב בדיחות היתוליות ויצירת יצירות מרהיבות. ניתן לשלב מופע בלונים לימי הולדת וגם לאירועי חברה, המופע מותאם לסוג הקהל הצופה ובכך ההנאה גדלה עוד יותר.

היתרונות של מופע בלונים

כאמור מופע בלונים מקצועי הינו מרהיב ומכיל אלמנטים מיוחדים של עיצובים בבלונים. אך הרבה מעבר לכך יש יתרונות רבים בבחירת מופע בלונים כאטרקציה לאירוע שלכם. יתרונות אלו באים לידי ביטוי בגמישות ההתאמה של המופע אל הקהל, וביכולת לשתף את הקהל במהלך המופע. יתרון נוסף שיש במופע הוא הניידות של המיקום, הכוונה היא שניתן לערוך את המופע בשטח פתוח, בקניון, במתנ"ס או כל מקום שתרצו. בזכות מופע בלונים תוכלו לערוך ערבי גיבוש במקום העבודה שלכם, ערבים אלו מאפשרי לעמיתים לעבודה לקשור קשרים ביניהם ובכך להפרות את החברה בה הם עובדים. ניתן לשלב במופע אלמנטים הקשורים למקום העבודה על מנת להגביר את הקשר וההנאה שבאירוע. חשוב לוודא טרם סגירת העסקה אם המופע באמת מתאים ואם למופיע יש ניסיון בהקמת מופע בלונים לחברות, לא כל אחד מתאים ולא כל אחד יודע להרים מופע שכזה, רוב רובם של אמני הבלונים יותר מכוונים לקהל הצעיר יותר.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם