היום הטרנד העכשווי הוא עיצוב בבלונים! מה זה בעצם עיצוב בבלונים ובמה זה שונה מניפוח כמה בלונים ופיזורם בחדר?

עיצוב בלונים הוא כשמו כן הוא – עיצוב.

זוהי אומנות לשמה המהדרת את החדר או האולם ביצירה מיוחדת שאותה מתכננים ומבצעים אנשים שמתאימים לכם את הגוונים והעיצובים המתאימים לפי טעמכם. אם חשוב לכם להרשים או להפתיע או אפילו לשמח באופן יוצא דופן, עיצוב בלונים יתן לכם מענה. האפשרויות הן רבות ומגוונות! עיצוב בלונים יספק לכם תפאורה מיוחדת, מרשימה  ומקורית שתקפיץ לכם את העיצוב באירוע שלכם. העיצוב יכול להיות קבוע ומוצב במקום מראש או עיצוב שמתבצע לעיני האורחים. יותר ויותר חברות ואנשים פרטיים בוחרים בעיצוב בלונים אף לקידום אירועים או לימים מיוחדים. יש אף אומנים שמסוגלים לעצב דמויות שלמות וחפצים עצומים עשויים מבלונים בלבד.

למה כדאי לבחור בעיצוב בלונים?

עיצוב בלונים יתן לכם מענה ייחודי, צבעוני ואסתטי לקישוט האירוע שלכם. בין אם מדובר באירוע גדול, מסיבת הפתעה ליום הולדת או הצעת נישואין, עיצוב בבלונים יפתיע את בעל השמחה ויתנו אפקט מרשים וחגיגי.תוכלו לבחור בצבעים שאתם אוהבים, בסגנון שמתאים לכם ואף בעיצובים שונים. בלונים נותנים הרגשה של שמחה וחגיגיות בכל גיל. עיצוב בבלונים נותן אפקט מרשים באופן ויזואלי. עיצוב בלונים יתן לכם מענה ייחודי וצבעוני  שמצטלם טוב ונותן הרגשה טובה.היום בעידן האיסטוש והפייסוש – כל אירוע חייב להיות מצולם ומקושט בהתאם…אין ספק שעיצוב בלונים מרשים וייחודי יצטלם היטב ויספק רקע ייחודי וצבעוני לתמונות שלכם. עיצוב בבלונים יהיה מותאם לכיס שלכם. תוכלו לבחור ממגוון עיצובים במחירים שונים וגם במחיר לא גבוהים תוכלו לפאר ולקשט את החלל שלכם בצורה נעימה בשלל גוונים. התאימו לסוג האירוע ולטעם האישי שלכם את הסגנון של העיצוב .אם זו בת מצווה בגוונים ורודים או סגולים בר מצווה בכחולים או תכלת או להצעת נישואים או חתונה בצבעים לבנים. בלונים עם כיתוב ייחודי יכול להיות גם באירוע שלכם.

ניתן להזמין מופע של אמן שיעביר סדנא לעיצוב בלונים לצעירים ולצעירים בנפשם. אמן עיצוב הבלונים ידאג לעיצוב בלונים באירוע שלכם, ויעניק לילדים וגם למבוגרים יצירות מיוחדות מבלונים שיקשטו את האירוע ויקפיצו את התמונות של האורחים. כך למשל, כובעים מיוחדים וכתרים מצחיקים מוסיפים לחגיגה ומשחררים את האורחים. האורחים שלכם לא ישכחו את החוויה ויוכלו גם לקחת את האביזרים הביתה כמזכרת. ניתן להעניק לכל אורח בלון עם הקדשה או הוקרת תודה על ההשתתפות באירוע.

איפה ומתי נרצה עיצוב בלונים?

שימוש בעיצוב בלונים תופס תאוצה לא רק בתוך חללים סגורים אלא גם במרחב הציבורי כמו בתי עסק, קניונים ורשתות שיווק. ישנן חברות העוסקות במיתוג וקידום מכירות באמצעות שימוש בבלונים.  עיצוב בלונים בקידום מכירות יתן לעסק שלכם ניראות ובייחוד אם זה אירוע חד פעמי שחשוב לכם לבלוט בו כמו קשת כניסה מרהיבה ביום מכירות מיוחד שבו עיצוב הבלונים תואם לצבעי הלוגו או הנושא המרכזי. ניתן לבצע היום הדפסה ייחודית ואישית  על בלונים על פי בקשה ולפרסם את העסק שלכם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם