כאשר חושבים או מתארים אירוע עסקי בדרך כלל נדמיין אירוע מאוד רציני מבחינה עיצוביתאם בקרוב יש לכם אירוע חברה עסקי או אירוע עסקי פרטיישנה דרך להפוך את עיצוב החלל  ליותר רגועחופשי ופחות רציניהאווירה בפגישות עסקים למיניהן היא ממילא רצינית במיוחד.

עיצוב החלל באלמנטים שונים שישפיעו עליו וכתוצאה מכך על אנשי העסקים יכול ומסוגל להביא לתוצאות מוצלחות הרבה יותרכאשר אנחנו נמצאים בתוך אווירה רגועה ושמחהקל יותר לחשוב ולנהל שיחות ופגישותעיצוב בבלונים הוא עיצוב מיוחד במינועיצוב בלונים הוא לא דקורציה של החדר באמצעות בלונים כפי שאנחנו רגילים לראות בסוגים שונים של אירועים כמו מסיבות יום הולדתברמצווה וחתונותעיצוב בבלונים גם אינו משויך לאירועים הנחגגים עבור ילדים בלבדבשורות הבאות אסביר מהו עיצוב בלוניםמדוע הוא מתאים עבור כל האירועים בכל הגילאים וכיצד הוא ישפיע על החללים בהם מתקיימים פגישות עסקים מקצועיות למיניהןיכול להיות שהרעיון ימצא חן בעינכם והאירוע או הכנס הבא יהיה מעוצב באופן חדש ושונה.

עיצוב בלונים מהו?

עיצוב בלונים לאירועים הוא משהו יוצא דופןעיצוב הבלונים נחשב לעיצוב בפני עצמו כאשר מי שאחראי על עיצוב החלל הם אמני הבלונים השונים שעברו הכשרות וצברו ניסיון רב בעיצוב של אירועים שוניםהנה כמה מהמאפיינים של עיצוב הבלונים וכיצד מתאימים אותו לאירוע עסקי:

  • גילכיוון שעיצוב הבלונים הוא אינו דקורציהמארגני האירוע בעצם בוחרים נושא מרכזי שיהווה את הקו העיצובי של האירועאם זו השקה של מוצר חדשהאלמנטים המעוצבים יהיו קשורים אליולצורך העניין אם תשיקו מכשיר סלולרי חדשהאלמנטים השונים יהיו מעוצבים בהתאם לפי הנושא והצבעבדיוק באותו האופן אפשר לעצב אלמנטים ברעיונות המתאימים לכל גיל וגיל בן אם זה ילד בן ארבע או סבתא בת 60.

  • הפעלה/סדנהישנם אמני בלונים שכחלק מהשרותים שלהם מציעים להעביר סדנה או הפעלה המשלבת עיצוב בבלוניםמטרת ההפעלה היא לשלב את קהל האורחים ביצירה משותפתההפעלה תורמת לגיבוש האורחים ולשיתוף פעולה ביניהםכמובן שאת ההפעלה מתאימים אל הגיל והאירוע הספציפי.

  • בחירת הרעיון המרכזיאת בחירת הרעיון יעשו מארגני האירועבאמצעות עיצוב בבלונים ניתן לעצב כנסיםהרצאותהשקות או כל אירוע עסקי או פרטי אחרמארגני המסיבה הם אלו שיציעו לאמן הבלונים את הרעיון המרכזי ויחד יתכננו אלו אלמנטים יהיו מעוצבים מבלוניםהיכן הם יוצבו וכמובן האם לשלב הפעלה או לא.

בחירת האמן

בחירת האמן היא אינה משימה קשה כיוון שאמני בלונים מציגים את עבודותיהן השונות ברחבי הרשת. "קובי בלוניםהוא אחד האמנים המבוקשים והוותיקים ביותר בתחום עיצוב הבלוניםקובי מעביר סדנאות והפעלות המתאימות לכל הגילאים ויכול לעצב עבורכם גם את האירוע המוזר ביותרצרו קשר עם "קובי בלוניםוהתחילו לתכנן את האירוע העסקי הבא שלכםהוא בוודאי ישאיר רושם על האורחים.

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם