אם אתם כבר ערכת אירוע בחייכם או שאתם בהכנות לאירוע אתם בטוח מבינים כמה דברים כרוכים אחד בשני עד כדי כך שאם האחד חסר השני לא מתקיים, החל מבחירת אולם לאירוע ועד לדקדוק של הפרטים הקטנים כגון צבע המפיות שיונחו בצד הצלחות. כל אלו ועוד הופכים את תהליך ההכנות למתיש מאוד ותמיד אנחנו מחפשים את האטרקציה שתעשה את ההבדל בין האירוע שלכם לבין כל האירועים האחרים. יש לא מעט אטרקציות לאירועים החל מהפרחת יונים, מופע אש ואפילו צניחה ממטוס, אין גבול לאפשרויות אולם אטרקציה שתמיד תיחשב למיוחדת ומוצלחת היא לא אחרת מאשר הוספת עיצוב בלונים לאירוע שלכם. התוספת שלמראית עין נראית פשוטה הופכת את האירוע, למעשה כל אירוע לשמח ומיוחד יותר וזאת מהסיבה שכולם אוהבים בלונים, גם קטנים וגם גדולים אוהבים בלונים ובמיוחד שאמן הבלונים מעצב צורות ודמויות שמוסיפות לאירוע שלכם שמחה ואושר.

 

מה מיוחד בעיצוב בלונים לאירועים?

הרבה שואלים מה מיוחד בעיצוב בלונים? הרי הבלונים לא נשארים אחרי זמן מה וכל ההשקעה למעשה לא נשארת, אז נכון עיצוב בלונים זה לא כמו תמונה או מגנט מהאירוע שאותם נוכל לשמור על המקרר אך הבלומנים יוצרים משהוא אחר באירוע שלכם, הם יוצרים את האווירה המיוחדת החגיגית שכולם נהנים ממנה. עם עיצוב בלונים תוכלו לשנות את מראה האולם ולתת לו עיצוב לפי נושאה או צבע שתבחרו, תוכלו להשלים את העיצוב עם עיצוב בלונים לשולחנות וגם עיצוב עמודים עם בלונים. ואם זה לא מספיק תוכלו לשדרג את הכניסה לאולם עם קשתות מרהיבות. אבל שיא האטרקציה היא על רחבת הריקודים. כאשר כולם רוקדים ומקושטים עם עיצובי בלונים כמו כתרים, חיות ושאר סגנונות. אחד הדברים המרגשים ביותר באירוע הוא לראות את המוזמנים שמחים בשמחתינו, הרי זו הסיבה שהזמנו אותם מלכתחילה. היתרון שיש לעיצוב בלונים באירוע הוא היכולת של אמן הבלונים להתאים את העיצוב והסגנון לאופי האירוע, זה נכון גם כאשר מדובר על אירוע חברה, ערב גיבוש, יום הולדת או חתונה. לכל סוג וסגנון יש את הייחודיות שלו מבחינת אופי האירוע וכאשר יש לאמן הבלונים יכולת ליצור מהבלונים את העיצוב שמתאים לאופי האירוע הרי שאין מושלם מכך.

 

איך נבחר עיצוב בלונים לאירוע שלנו

הכי קל לומר שיש לנו אירוע חתונה או ברית ואנחנו צריכים עיצוב לאירוע שלנו ומה שקורה בדרך כלל שיש איזה שהם סטנדרטים לכמות הבלונים, עיצובם והאופן בו מחלקים אותם למשתתפים (אם בכלל) אולם אם נגדיר בצורה מדויקת מה האירוע שלנו, כמה משתתפים יש לנו מי הם המשתתפים והכוונה היא מבחינת הגיל שלהם העיסוק וכדומה, רק אז אמן בלונים מקצועי יוכל ליצור בהתאמה מושלמת לאופי האירוע שלכם, ולדוגמה אם יש לכם בר מצווה ואתם מזמינים עיצוב בלונים ברור שהוא יהיה שונה מעיצוב בלונים לאירוע של גיבוש חברתי או עיצוב אולמות מכירה של רשת כזו או אחרת, לכן יש חשיבות רבה להגדרת האירוע והאופי שלו על מנת שהוא יהיה מוצלח. לכן בבואכם לבחור אומן בלונים עליכם לוודא כי יש ביכולתו ליצור את העיצוב שאתם מבקשים ושיתאים בנוסף גם לאירוע שלכם.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם