יום הולדת הוא אירוע מכונן בחיים של כל ילד. כל ילד חולם לאורך כל השנה על יום ההולדת שלו ורוצה שיום ההולדת שלו יהיה משמח מאוד והגשמה של כל חלומותיו. בשביל שיום ההולדת של הילדים שלנו יהיה מעניין ומאתגר כדאי לנו לדאוג שבמסיבת יום ההולדת יהיו פעילויות מעניינות כמו:

  • אמן בלונים

  • קוסם ליום הולדת

  • מתנפחים

  • ליצן

  • מדריך תנועה

כל פעילות שאנחנו בוחרים שתהיה במסיבה צריכה להתאים לגיל של הילדים שלנו ולתחומי העניין והאופי שלהם. כך למשל אם הילדים שלנו סקרנים מאוד והם אוהבים חידות ומדע פעילות של קסמים יכולה להתאים להם מאוד ולרתק אותם.

למה חשוב שביום ההולדת של הילדים שלנו יהיה עניין וכיף?

בכל יום הולדת של כל ילד חשוב שתהיה הפעלה שתתרום לכך שהמסיבה תהיה מעניינת וכיפית. כך למשל הפעלה של קוסם ליום הולדת בנוסף על עיצוב בלונים יכולה לשדרג את מידת ההנאה של הילדים שלנו ולהגדיל אותה. כאשר לילדים שלנו יש במסיבה שלהם הפעלה מוצלחת אז כל החברים שלהם ידברו על המסיבה שלהם למחרת בבית הספר וכך הביטחון העצמי של הילדים שלנו יעלה והמצב החברתי שלהם ישתפר. חשוב שההפעלה שאנחנו בוחרים למסיבה של הילדים שלנו תהיה הפעלה שהילדים שלנו גם רוצים ואוהבים.

איך אנחנו יכולים לשדרג את מסיבת יום ההולדת של הילדים שלנו?

יש הרבה דרכים שיכולות לאפשר לנו לשדרג את מסיבת יום ההולדת של הילדים שלנו. אם אנחנו רוצים לשדרג את מסיבת יום ההולדת של הילדים שלנו כדאי לנו לוודא שבמסיבה שלהם יהיה כיבוד טוב וטעים. אם אנחנו לא מרשים לילדים שלנו לשתות שתייה ממותקת או לאכול ממתקים בשגרה, הרי שבמסיבת יום ההולדת שלהם אנחנו יכולים לפנק אותם ולדאוג שתהיה עוגה טעימה, סוכריות וחטיפים וגם שתייה מתוקה כמו ברד או שייקים של פירות. אנחנו יכולים גם לדאוג שבמסיבה של הילדים שלנו יהיה מוזיקה שהם אוהבים כמו מוזיקת פופ או מוזיקה של זמרים ישראליים שהם מעריצים.

למה חשוב שביום ההולדת יהיו פעילויות מיוחדות?

בסופו של דבר חשוב מאוד שבכל יום הולדת יהיו פעילויות מיוחדות. ילדים אוהבים את יום ההולדת שלהם כי יום זה הוא לא שגרתי. יום ההולדת שלנו לא דומה לאף יום אחר. ביום ההולדת שלהם ילדים יכולים להרגיש כאילו הם כבר גדולים. הם יכולים להיות במרכז וליהנות מהרבה מאוד תשומת לב. אם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ייהנו מיום ההולדת שלהם ושיום זה יהיה בשבילם חוויה חיובית כדאי לנו לארגן להם מסיבה מאוד ייחודית. אנחנו יכולים לארגן את המסיבה של הילדים שלנו כך שהיא תהיה מלאה בצחוק והפתעות. הילדים שלנו בטוח יעריכו את ההשקעה שלנו בהם ויתרגשו ממנה מאוד.

 קליפים ומצגות לימי הולדת מבית וידאו פרו >>

83 comments on “טיפ 5 סוגי הפעלות לימי הולדת”

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם