עיצוב אירועים הפך בשנים האחרונות להיות פסגה נשגבת שכולם רוצים לכבוש, ובכל פעם טרנד חדש תופס את המקום הראשון אך להבדיל מטרנדים אחרים עיצוב בלונים לאירועים הינו המרשים ובעל המשמעות הרצינית יותר מכיוון שעיצוב בלונים לאירועים יוצר אווירה שונה ומושלמת לכול אירוע.

על ידי בחירה נכונה של צבעים, גוונים ועיצובים ניתן להפוך אולם שלם למה שרק נדמיין, ככל שאמן הבלונים מקצועי יותר ובעל ניסיון כך מובטחת לנו אווירה מעוצבת ומושלמת יותר.

המתכון לעיצוב בלונים מוצלח

על מנת ליצור עיצוב מושלם חייבים לדבוק בכללי יסוד ממש כמו ששף מתמיד ונצמד למתכון העוגה. אותם כללי ברזל יבטיחו עיצוב בלונים לאירועים מושלם וכל האורחים יזכרו אותו לזמן רב. לפניכם כללי הברזל לעיצוב מנצח:

הבחירה – כאשר מתכננים עיצוב בלונים לאירועים יש לבחור נכון את סוג הבלונים על מנת שיתאימו לאירוע וגם יש לבחור את הגוונים הנכונים, החשיבות בבחירת צבעים היא ראשונה במעלה, בחירה שגוייה עלולה ליצור אווירה שגוייה שתקלקל אירוע שלם.

פרופורציה – גם אם אתם מאוד רוצים שיפנקו אתכם באירוע חשוב לזכור כי עיצוב בלונים לאירועים חייב להיות עם פרופורציה, כלומר עם יחס נכון שמשלב את גודל האולם, כמות האורחים וסוג האירוע. הכוונה היא שאם אותו אמן בלונים יחליט לפנק אתכם יתר על המידה וימלא את האולם בבלונים מעוצבים האולם עלול להיראות מצועצע מידי אם מדובר על חתונה לעומת זאת אם זו בריתה והעיצוב יהיה סולידי גם כאן עלולים להחטיא את המטרה. מכאן שעיצוב בלונים לאירועים חייב להיות מתוכנן היטב.

איכות – איכות ללא ספק באה לידי ביטוי כאשר מעצבים בבלונים, ככל שיש איכות גבוהה יותר לבלונים כך הם יראו מרשימים יותר ואף ישרדו זמן רב יותר, במיוחד אם מדובר על בלוני הליום.

התכנון – על מנת ליצור את האווירה הנדרשת מאוד חשוב לשתף פעולה בין אמן הבלונים לביניכם כלומר בעלי האירוע, אל תחסכו בפרטים, עיצוב בלונים לאירועים חייב להיות ברוח אחת עם הרצון שלכם ועם סך עיצוב האולם.

בחירה נכונה מבטיחה אירוע מושלם

ממש כמו במתכון לעוגה שחשוב לבחור את המרכיבים האיכותיים ביותר על מנת שהעוגה תצליח גם בבחירת עיצוב בלונים לאירועים חשוב לבחור נכון. ראשית קבלו המלצות ממכרים, חברים או אפילו אירוע שהתארחתם בו, לאחר מכן בקשו להגיע ולראות את האמן בפעולה, חשוב לציין כי מומלץ לבחון את עיצוב האולם, עיצוב שולחנות ואת האלמנטים שהוא מעצב. לאחר בחינה מדוקדקת כדאי לבצע פגישה עם בעל המקצוע ולתכנן יחד איתו את סגנון עיצוב בלונים לאירועים במהלך האירוע. התכנון צריך לכלול את עיצוב האולם, הכניסה והשולחנות, אמנם לא מחייב שתבחרו בזה אך עדיים חשוב שהדברים יהיו ברורים. ומה שנותר הוא לאחל לכם אירוע מוצלח ומרשים.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם