בשנים האחרונות יותר אנשים מתחילים להבין שלבלונים אין גיל מסוים והם מעלים חיוך על פניהם של כולם ללא יוצא דופן. בעבר הרחוק, השימוש העיקרי בבלונים היה עבור הקישוטים במסיבות ימי ההולדת ובאירועים נוספים. כיום יותר ויותר נוכל לראות שימושים נוספים בבלונים ואיך היחס כלפיהם משתנה.

כאשר בוחרים לקחת בחשבון את הבלונים כחלק מהאירוע שלנו, הם כבר לא נתפשים רק כקישוט ומקבלים מקום גדול יותר. מעכשיו, במקום לקשט איתם את האירוע, מעצבים בעזרתם קונספטים שונים שלוקחים את סוגי האירועים השונים למקומות חדשים. עיצוב בלונים לאירועים הוא תחום שהולך ומתפתח יום יום למרות שכבר נמצא בשטח זמן מה. ישנם אנשי מקצוע הנקראים אמני בלונים שהעבודה שלהם היא לעצב את האירוע שלכם בעזרת בלונים ולאפיין את החלל לאירוע המתאים.

עיצוב בלונים משפיע על האירוע

כמו שציינתי קודם לכן, עיצוב בלונים לאירועים תפס וממשיך לצבור תאוצה. ניתן להזמין אמן בלונים שיעצב עבורכם את המקום בו הולך להתקיים האירוע בנושא שבחרתם. אם זו מסיבת יום הולדת לילד או ילדה, אפשר לבחור נושא שהם מחוברים אליו כמו דמויות אהובות ולעצב בעזרת הבלונים את הדמויות והמאפיינים השונים שלה. באופן הזה, החלל יקבל את האווירה המתאימה והילדים שיגיעו אל האירוע ירגישו כי נכנסו אל עולם אחר לכמה שעות. אם נתכנן מסיבת רווקות לחברה צעירה שעומדת להתחתן, תחום עיצוב הבלונים לאירועים יכול להתאים גם כאן. אמן הבלונים יוכל לעצב אלמנטים שונים הקשורים לנושא החתונה, לנושא הרווקות או כל אלמנט שהוא חושב שיכול להתאים כמובן אחרי שניהלתם איתו שיחה לגבי האירוע והגעתם למסקנות עבור העיצוב המתאים. ניתן לעצב אלמנטים רבים, אלמנטים שמוצבים בחלל, אלמנטים שיעוצבו סביב השולחנות, אלמנטים בכניסה לאירוע וניתן אפילו לערוך סדנה לעיצוב בלונים המשלבת את האורחים ומכניסה אותם מעשית אל תוך עולם עיצוב הבלונים, הכל תלוי במה תרצו לעשות. אם כך, עיצוב הבלונים יכול להעניק לאירוע ערך מוסף שיהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח שאף אחד לא ציפה לו וסביר להניח שיישאר בזיכרונם של האורחים עוד זמן רב.

איך מתחילים לתכנן את עיצוב האירוע בבלונים

כאשר החלטתם שהרעיון מוצא חן בעינכם, צרו קשר עם אמן או אמנית בלונים, קחו כמה רגעים להתרשם מהעבודות השונות שלהם וספרו להם מהו החלום שלכם ומה הדבר שאתם הכי אוהבים או במקרה ואתם מתכננים אירוע עבור מישהו אחר כמו אמא, אבא או חבר/חברה קרובים, תארו לאמן הבלונים למה מתחבר האדם החוגג וכך תגיעו להחלטה שתנחה את הקו העיצובי של האירוע. אמני בלונים מקצועיים הם אמנים לכל דבר ומתייחסים אל העבודות שלהם כאל יצירות אמנות ומנסים להתפתח ולפתח את האומנות שלהם כל הזמן. נסו אתם לחשוב קצת מחוץ לקופסה והאירוע שלכם יהיה מיוחד הרבה מעבר למה שתכננתם ובעל השמחה בין אם זה אתם או מישהו אחר יזכה לחגוג יום בלתי נשכח.

 

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם