כולנו מכירים אירועים, כולנו כמעט וראינו ת כול האטרקציות שיש וממש קשה כבר להפתיע אותנו!, אנחנו פשוט קהל קשה, אבל לעומת זאת עיצוב בבלונים כבר מזמן לא נחשב לאטרקציה או טרנד חולף, היום אירוע ללא שילוב של עיצוב בבלונים נחשב לאירוע שלוקה בחסר.

על מנת לסבר לכם את האוזן כיום לא אכפת לאף אחד מה הדרך שבה הופיעו בעלי האירוע באולם, קפיצה, צניחה או נחיתה, ,מה שמעניין באמת היא רחבת הריקודים ומה שקורה בה. לרוב עיצוב בבלונים ושילוב של צילומי מגנט הם אלו שלוקחים הביתה. ת המגנטים מדביקים על המקרר ואת הבלונים משאירים עד שהאוויר מתפוגג. למעשה, ככול שאמן הבלונים מקצועי יותר כך עיצוב בבלונים שנעשה על ידו איכותי יותר ושורד זמן רב יותר.

מה תבחרו? עיצוב בבלונים או בלונים לאירועים?

לא מעט ירימו גבה וישאלו: מה ההבדל בין השניים? עיצוב בבלונים ובלונים לאירועים זה הינו הך!, אז ממש לא כך הדברים, עיצוב בבלונים מחייב בעל מקצוע מיומן ואילו בלונים לאירועים כמעט כל אחד יכול לנפח. לרוב ההבדל יבוא לידי ביטוי באיכות התוצר הסופי, בלונים איכותיים מחזיקים זמן רב יותר, העיצובים יהיו ססגוניים יותר לעומת איכות ירודה או עיצובים פשוטים. כאשר מתכננים אירוע שכולל עיצוב בבלונים מומלץ לוודא שתקיימים הכללים הבאים:

1 – מקצועיות – אמן בלונים מקצועי תמיד עדיף על כל דבר אחר, אם אתם באמת רוצים להרשים וליצור את ההבדל הרי שעיצוב בבלונים על ידי מקצוען יהיה טוב ואיכותי יותר והאלמנטים המעוצבים יהיו מיוחדים יותר.

2 – תבדקו בעצמכם – כאשר אתם בשלבי הבחירה מומלץ כי תגיעו לאירוע עם עיצוב בבלונים ותבדקו בעצמכם את ההתנהלות, ההתארגנות, כמויות הבלונים שבשימוש וכדומה. סביר להניח כי לא תראו את כול העיצובים שאותו אומן יודע ויכול לעשות אז בקשו תמונות שימחישו את עבודתו.

3 – הסכם – נחמד ככל שיהיה אותו אמן, עיצוב בבלונים אינו דבר שיש להקל בו ראש ולכן מומלץ שכל מה שאתם מסכמים יכתב במסמך שיבטיח כי אכן תקבלו את מה שמובטח לכם.

4 – עיצוב בבלונים ומעבר לכך – עיצוב בבלונים הינו כינוי למכלול של דברים ביניהם עיצוב האולם, עיצוב השולחנות, עיצוב כניסת האולם ועוד. מאוד חשוב לוודא מה בדיוק תקבלו בפועל על מנת שלא תמצאו את עצמכם באירוע ללא עיצוב או עם עיצוב שכלל לא התכוונתם אליו.

שלב הבחירה הוא הקל ביותר

כאמור עיצוב בבלונים כולל מספר אלמנטים שמשפיעים באופן ישיר על התוצאה שתקבלו, ביניהם איכות החומר גלם, מקצועיותו של האומן וכדומה, וכפי שציינו הבחירה חייבת להיות לאחר שבחנתן מספר קריטריונים. השלב האחרון שהוא למעשה סגירת העסקה עם הנבחר קלה ביותר וזאת מהסיבה שאם בחנתם, בדקתם, ניגשתם לראות וסיכמתם הרי מה שנותר הוא ללחוץ ידיים ולהגיע לאירוע. ושיהיה לכם מזל טוב.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם