כאשר הילדים שלנו מסיימים את שנת הלימודים זה תמיד מאורע משמחאך כאשר הם מסיימים את בית הספר היסודיטרם המעבר לתיכון זהו עניין גדול במיוחדישנם המון אטרקציות שניתן לערוך עבורם ועבור כיתתם אך אם אתם רוצים לחשוב בצורה קצת שונה והרבה מחוץ לקופסהיש לי רעיון מנצח עבורכם.

תוכלו לערוך אטרקציה שתעניק הרבה מעבר לחגיגת סוף השנהאטרקציה שיכולה לגרום לתלמידים לשתף פעולה אחד עם השני ולייצר יחד דברים חדשים וכמובן לחזק את הקשרים ביניהם לפני המעבר אל בית הספר התיכון בו הם יתחלקו לכיתות שונותהאטרקציה המדוברת היא עיצוב בבלונים שמתחלקת לחלקים שונים ויכולה לקחת את מסיבת הסיום אל מקומות חדשים שיזכרו לעדגם אם נדמה לכם שהילדים שלכם גדולים מדי עבור בלוניםדעו לכם שעיצוב בבלונים מתאים לכל הגילאים באשר הםעיצוב אירועים באמצעות בלונים בלבד מתאים למסיבת סיום בדיוק כפי שמתאים למסיבת גיל 60 של סבא.

מה בתכנית?

ובכןהסיבה העיקרית בגללה עיצוב אירועים בבלונים מתאים לכל הגילאים היא היכולת של אמני הבלונים להתאים את הסגנון העיצובי לכל גילרעיון או מקוםאת מסיבת הסיום של הילדים לא ממש משנה היכן תערכו כיוון שהחלל יתפוס צורה שונה לחלוטין ויהיה בלתי ניתן לזיהויהנה כמה אלמנטים שיכולים להיכלל במסיבה שלכם:

  • עיצוב אישי – אמן או אמנית הבלונים יוכלו לעצב את שמם של כל ילד וילדה טרם תחילת המסיבה כך שיגיעו הילדיםלכל אחד מהם יהיה את העיצוב של השם שלו ממתין לו.

  • עיצוב קונספטואלי – החלל יהיה מעוצב(רעיוןבדמויות מפתח של בית הספר שליוו את התלמידים במהלך השניםהעיצוב יעשה בהומור כמובן ויגרום לתחושה של אחדות בין התלמידים.

  • סדנה – במהלך החגיגה אירועאמני בלונים שונים עורכים הפעלות המשלבות התנסות בעיצוב בלונים על ידי האורחיםהתלמידים יוכלו לעצב יחד אלמנטים חדשים יחד ובנוסףיוכלו גם לשתף את ההורים במשימהאפשר לערוך תחרות עיצוב של אלמנטים הקשורים לבית הספר וליצור תחרות נושאת פרסים או כל רעיון אחר שתרצו שייקח חלק באירוע.

  • עיצוב החלל עצמו – החלל עצמו יכול להיות מעוצב בהשראת אובייקטים המאפיינים את בית הספר כך שהתלמידים ירגישו שייכות אל המקום ואל החגיגה אך התחושה תהיה שונהשמחה וצבעונית.

כמה זה יעלה?

עיצוב בבלונים משתנה במחיריו מאירוע לאירועישנם אירועים הכוללים דקורציה בלבד(דקורציה היא אינה עיצוב), ישנם אירועים המשלבים עיצוב והפעלות יחד כך שהמחיר תלוי במה שהאירוע כוללאם אתם מעוניינים להתרשם מרעיונות שונים ולהבין באמת כיצד אפשר לערוך אירוע כזה מיוחדאתם מוזמנים להיכנס לאתר של אמן הבלונים המוכשר "קובי בלונים", להתרשם מעבודותיו הרבות והשונות וכמובן ליצור קשר על מנת לקבל הצעת מחירקובי נמצא בענף כבר שנים רבות ובאמתחתו ניסיון רב בעיצוב אירועים מסוגים שונים ומשוניםאמן בלונים מנוסה ומוכשר יכול להגשים כל חלום.

צריכים עזרה? אשמח לחזור אליכם